Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Organizacja Przedsiębiorstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik biznesu

Polsko-angielski słownik biznesu

39.00zł
31.59zł
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 59.00zł 44.25zł
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Tytuł: Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek
ISBN: 978-83-283-3661-2
Ilość stron: 424
Data wydania: 03/2019
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Perfekcyjnie, jak to w korporacji.

Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić.

Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?".

"Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.

Skąd to się bierze?

Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy.

Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste?

Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.

W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:
• Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?
• Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
• Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
• Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?
• Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
• Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?

 


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
Tytuł książki: "Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking"
Autor: Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking”, kupili także:

jQuery 1.3 Wprowadzenie, Jonathan Chaffer, Karl Swedberg, John Resig, Wydawnictwo Helion

Syndrom Atlasa O tych którzy byli silni zbyt długo, Irena Pospiszyl, Wydawnictwo Naukowe PWN

Funkcjonalność aplikacji mobilnych. Nowoczesne standardy UX i UI, Jakob Nielsen, Raluca Budiu, Wydawnictwo Helion

Technika pracy biurowej Część 1 Pisanie na klawiaturze komputera, Krystyna Kinel, Wydawnictwo WSiP

Jak się uczymy 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów, Daniel L. Schwartz , Jessica M. Tsang, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sygnały i systemy, Jacek M. Wojciechowski, Wydawnictwo WKiŁ

Ekonometria Zbiór zadań, Aleksander Welfe, Wojciech Grabowski, Wydawnictwo PWE

Sterowniki SIMATIC S7-1200 i S7-1500 w zaawansowanych systemach sterowania, Janusz Kwaśniewski, Wydawnictwo BTC

Profesjonalna prezentacja multimedialna Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów, Paweł Lenar, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami