Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

77.00zł
65.45zł
Firma w Internecie Poradnik subiektywny 39.00zł 29.25zł
Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Tytuł: Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
ISBN: 978-83-246-4692-0
Ilość stron: 168
Data wydania: 05/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie.

Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę.

Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

Rozdziały:

Wstęp (5)

  • Po co to całe zamieszanie? (5)
  • Internet - podstawowe informacje (9)
  • Czy muszę zaistnieć w Internecie? (11)
  • Mam już stronę WWW, ale na niej nie zarabiam... (11)
  • Internet - czy możecie go wykorzystać do własnych celów? (20)

1. Planowanie (25)

  • Co możecie zyskać, a co stracić (25)
  • Jak się do tego zabrać? (29)
  • Czy ładna prezencja wystarczy? - Wybór partnera (wykonawcy) (43)
  • Chciałbym, ale nie bardzo wiem co... - Szczegółowe określenie celów (50)
  • "Ale jak to ma działać?", czyli funkcjonalny opis projektu (52)
  • Czy ta oferta jest dobra? (53)
  • Dlaczego to tyle trwa? - Harmonogram (58)
  • Czy oni wszystko za mnie zrobią? - Podział zadań i podstawowe zasady prowadzenia projektów (65)

2. Realizacja (77)

  • Wierz, ale sprawdzaj! - Kontrola przebiegu prac (77)
  • Ładne, ale czy mi się to podoba? - Subiektywna ocena projektu graficznego i layoutu (79)
  • "Miało się ruszać", czyli czego oczekiwać i na co zwracać uwagę przy ocenie poszczególnych etapów prac (83)
  • "A można już poklikać?", czyli kontrola oprogramowania i funkcjonalności (85)
  • "Lorem ipsum..."? Miało być po polsku! - Wprowadzanie treści i przygotowanie serwisu do uruchomienia (86)
  • Dobrze, ale... - Testy końcowe (87)

3. Start, marketing, bieżąca obsługa (91)

  • No, to ruszamy! - Przygotowanie do uruchomienia i wielki start (91)
  • Może sami do mnie przyjdą? - Marketing itp. (95)
  • Przyszli! Ale dlaczego ich tak mało? - Codzienna praca (105)
  • Poszli. Może wrócą? - Lojalność w Internecie (157)
  • Drink z palemką... - Sukces i co dalej? (162)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Tytuł książki: "Firma w Internecie Poradnik subiektywny"
Autor: Tomasz Hipsz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Firma w Internecie Poradnik subiektywny”, kupili także:

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku, Michael Hyatt, Wydawnictwo Helion

Czytaj dwa razy szybciej!, Marcin Matuszewski, Wydawnictwo Sensus

Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm, Krzysztof Morawski, Wydawnictwo Helion

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi, Joel Comm, Wydawnictwo Onepress

Social media to ściema, B.J. Mendelson, Wydawnictwo Onepress

Drupal 7 Wprowadzenie, Robert J. Townsend, Stephanie Pakrul, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami