Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

49.00zł
41.65zł
Firma w Internecie Poradnik subiektywny 39.00zł 9.75zł
Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Tytuł: Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
ISBN: 978-83-246-4692-0
Ilość stron: 168
Data wydania: 05/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie.

Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę.

Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

Rozdziały:

Wstęp (5)

  • Po co to całe zamieszanie? (5)
  • Internet - podstawowe informacje (9)
  • Czy muszę zaistnieć w Internecie? (11)
  • Mam już stronę WWW, ale na niej nie zarabiam... (11)
  • Internet - czy możecie go wykorzystać do własnych celów? (20)

1. Planowanie (25)

  • Co możecie zyskać, a co stracić (25)
  • Jak się do tego zabrać? (29)
  • Czy ładna prezencja wystarczy? - Wybór partnera (wykonawcy) (43)
  • Chciałbym, ale nie bardzo wiem co... - Szczegółowe określenie celów (50)
  • "Ale jak to ma działać?", czyli funkcjonalny opis projektu (52)
  • Czy ta oferta jest dobra? (53)
  • Dlaczego to tyle trwa? - Harmonogram (58)
  • Czy oni wszystko za mnie zrobią? - Podział zadań i podstawowe zasady prowadzenia projektów (65)

2. Realizacja (77)

  • Wierz, ale sprawdzaj! - Kontrola przebiegu prac (77)
  • Ładne, ale czy mi się to podoba? - Subiektywna ocena projektu graficznego i layoutu (79)
  • "Miało się ruszać", czyli czego oczekiwać i na co zwracać uwagę przy ocenie poszczególnych etapów prac (83)
  • "A można już poklikać?", czyli kontrola oprogramowania i funkcjonalności (85)
  • "Lorem ipsum..."? Miało być po polsku! - Wprowadzanie treści i przygotowanie serwisu do uruchomienia (86)
  • Dobrze, ale... - Testy końcowe (87)

3. Start, marketing, bieżąca obsługa (91)

  • No, to ruszamy! - Przygotowanie do uruchomienia i wielki start (91)
  • Może sami do mnie przyjdą? - Marketing itp. (95)
  • Przyszli! Ale dlaczego ich tak mało? - Codzienna praca (105)
  • Poszli. Może wrócą? - Lojalność w Internecie (157)
  • Drink z palemką... - Sukces i co dalej? (162)
Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Tytuł książki: "Firma w Internecie Poradnik subiektywny"
Autor: Tomasz Hipsz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Firma w Internecie Poradnik subiektywny”, kupili także:
<b>Metodologia i techniki programowania</b>, <font color="navy">Witold Malina, Mariusz Szwoch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metodologia i techniki programowania, Witold Malina, Mariusz Szwoch, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>GIMP Kreatywne techniki dla fotografów i grafików</b>, <font color="navy">Michael J. Hammel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP Kreatywne techniki dla fotografów i grafików, Michael J. Hammel, Wydawnictwo HELION
<b>Cypherpunks Wolność i przyszłość internetu</b>, <font color="navy">Julian Assange, Jacob Appelbaum, Andy Müller-Maguhn, Jérémie Zimmerman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cypherpunks Wolność i przyszłość internetu, Julian Assange, Jacob Appelbaum, Andy Müller-Maguhn, Jérémie Zimmerman, Wydawnictwo HELION
<b>Świat druku 3D. Przewodnik</b>, <font color="navy">Anna Kaziunas France</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Świat druku 3D. Przewodnik, Anna Kaziunas France, Wydawnictwo HELION
<b>Budżet domowy pod kontrolą Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować</b>, <font color="navy">Krzysztof Piotr Łabenda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budżet domowy pod kontrolą Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować, Krzysztof Piotr Łabenda, Wydawnictwo Onepress
<b>Czytaj dwa razy szybciej!</b>, <font color="navy">Marcin Matuszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Czytaj dwa razy szybciej!, Marcin Matuszewski, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy - Sysło

Algorytmy - Sysło

49.00zł
34.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise

wtorek, 20 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami