Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 3 Wydanie 5

Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 3 Wydanie 5

69.00zł
50.37zł
Firma w Internecie Poradnik subiektywny 39.00zł 9.75zł
Firma w Internecie Poradnik subiektywny

Tytuł: Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Autor: Tomasz Hipsz
ISBN: 978-83-246-4692-0
Ilość stron: 168
Data wydania: 05/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie.

Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę.

Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

Rozdziały:

Wstęp (5)

  • Po co to całe zamieszanie? (5)
  • Internet - podstawowe informacje (9)
  • Czy muszę zaistnieć w Internecie? (11)
  • Mam już stronę WWW, ale na niej nie zarabiam... (11)
  • Internet - czy możecie go wykorzystać do własnych celów? (20)

1. Planowanie (25)

  • Co możecie zyskać, a co stracić (25)
  • Jak się do tego zabrać? (29)
  • Czy ładna prezencja wystarczy? - Wybór partnera (wykonawcy) (43)
  • Chciałbym, ale nie bardzo wiem co... - Szczegółowe określenie celów (50)
  • "Ale jak to ma działać?", czyli funkcjonalny opis projektu (52)
  • Czy ta oferta jest dobra? (53)
  • Dlaczego to tyle trwa? - Harmonogram (58)
  • Czy oni wszystko za mnie zrobią? - Podział zadań i podstawowe zasady prowadzenia projektów (65)

2. Realizacja (77)

  • Wierz, ale sprawdzaj! - Kontrola przebiegu prac (77)
  • Ładne, ale czy mi się to podoba? - Subiektywna ocena projektu graficznego i layoutu (79)
  • "Miało się ruszać", czyli czego oczekiwać i na co zwracać uwagę przy ocenie poszczególnych etapów prac (83)
  • "A można już poklikać?", czyli kontrola oprogramowania i funkcjonalności (85)
  • "Lorem ipsum..."? Miało być po polsku! - Wprowadzanie treści i przygotowanie serwisu do uruchomienia (86)
  • Dobrze, ale... - Testy końcowe (87)

3. Start, marketing, bieżąca obsługa (91)

  • No, to ruszamy! - Przygotowanie do uruchomienia i wielki start (91)
  • Może sami do mnie przyjdą? - Marketing itp. (95)
  • Przyszli! Ale dlaczego ich tak mało? - Codzienna praca (105)
  • Poszli. Może wrócą? - Lojalność w Internecie (157)
  • Drink z palemką... - Sukces i co dalej? (162)
Firma w Internecie Poradnik subiektywny
Tytuł książki: "Firma w Internecie Poradnik subiektywny"
Autor: Tomasz Hipsz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Firma w Internecie Poradnik subiektywny”, kupili także:
<b>Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie</b>, <font color="navy">James Kent Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie, James Kent Lewis, Wydawnictwo HELION
<b>Chiński dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Wendy Abraham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Chiński dla bystrzaków, Wendy Abraham, Wydawnictwo Septem
<b>Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi</b>, <font color="navy">Joel Comm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi, Joel Comm, Wydawnictwo Onepress
<b>Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm</b>, <font color="navy">Krzysztof Morawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm, Krzysztof Morawski, Wydawnictwo HELION
<b>Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku</b>, <font color="navy">Michael Hyatt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku, Michael Hyatt, Wydawnictwo HELION
<b>Drupal 7 Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Robert J. Townsend, Stephanie Pakrul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Drupal 7 Wprowadzenie, Robert J. Townsend, Stephanie Pakrul, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy

Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy

59.90zł
43.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION

czwartek, 23 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami