Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym 79.00zł
Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Tytuł: Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
Autor: Andrew McAfee
ISBN: 978-83-264-1221-9
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0?

Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".

Andrew McAfee wykazuje się dużym zrozumieniem tego, jaką rolę odgrywa IT w tworzeniu najwyższej wartości dla klienta. Zaprezentowane w tej książce modele pomogą organizacjom osiągnąć maksymalną wartość inwestycji.

Rozdziały:

1. Wstęp

CZĘŚĆ I. FIRMA 2.0

2. Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej
Studium czterech przypadków

3. Web 2.0 i pojawienie się nowego
Historia, objaśnienie i definicja pojęcia Firmy 2.0

4. Nowe podejście do starych problemów
Trafić w dziesiątkę dzięki Firmie 2.0

5. Wyjątkowa wartość
Korzyści z Firmy 2.0

CZĘŚĆ II. OSIĄGNĄĆ SUKCES Z FIRMĄ 2.0

6. Tematy zastępcze i projekty długoterminowe
Trudności w trakcie wdrażania nowych narzędzi i zmiany podejść

7. Podążając głównym nurtem
Droga do sukcesu Firmy 2.0

8. Spojrzenie w przyszłość
Wizja, Klub Kłamców i zachowania według modelu 1 oraz 2

Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym”, kupili także:
<b>Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 2. Tyrystory, układy scalone, układy logiczne, wyświetlacze, LED-y i przetwo</b>, <font color="navy">Charles Platt with Fredrik Jansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 2. Tyrystory, układy scalone, układy logiczne, wyświetlacze, LED-y i przetwo, Charles Platt with Fredrik Jansson, Wydawnictwo Helion
<b>Nieposkromiona</b>, <font color="navy">Glennon Doyle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Nieposkromiona, Glennon Doyle, Wydawnictwo Sensus

Angielski dla bystrzaków, Gavin Dudeney, Nicky Hockly, Wydawnictwo Septem

Kobiety, mężczyźni i bliskie związki, Eugenia Mandal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rolnictwo precyzyjne, Stanisław Samborski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inteligentne budynki Nowe możliwości działania, Jerzy Mikulik, Wydawnictwo Libron

Zarządzanie wynikami firmy Podręcznik menedżera, Mike Bourne, Pippa Bourne, Wydawnictwo Onepress

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Helion

Faktury elektroniczne Praktyczny instruktaż wdrożenia Wzorcowa procedura autentyczności i integralności + CD, Michał Spychalski, Wydawnictwo ODDK

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami