Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym 79.00zł
Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Tytuł: Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
Autor: Andrew McAfee
ISBN: 978-83-264-1221-9
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2011
Oprawa: Twarda
Format: 15.0x21.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0?

Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".

Andrew McAfee wykazuje się dużym zrozumieniem tego, jaką rolę odgrywa IT w tworzeniu najwyższej wartości dla klienta. Zaprezentowane w tej książce modele pomogą organizacjom osiągnąć maksymalną wartość inwestycji.

Rozdziały:

1. Wstęp

CZĘŚĆ I. FIRMA 2.0

2. Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej
Studium czterech przypadków

3. Web 2.0 i pojawienie się nowego
Historia, objaśnienie i definicja pojęcia Firmy 2.0

4. Nowe podejście do starych problemów
Trafić w dziesiątkę dzięki Firmie 2.0

5. Wyjątkowa wartość
Korzyści z Firmy 2.0

CZĘŚĆ II. OSIĄGNĄĆ SUKCES Z FIRMĄ 2.0

6. Tematy zastępcze i projekty długoterminowe
Trudności w trakcie wdrażania nowych narzędzi i zmiany podejść

7. Podążając głównym nurtem
Droga do sukcesu Firmy 2.0

8. Spojrzenie w przyszłość
Wizja, Klub Kłamców i zachowania według modelu 1 oraz 2

Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Firma 2.0 Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym”, kupili także:

Rachunkowość w zarządzaniu ryzykiem w przedsiębiorstwie, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE

Unix użytkowanie i administrowanie Wydanie II, Jerzy Marczyński, Wydawnictwo Helion

Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów, David Kadavy, Wydawnictwo Helion

Sterowniki PLC w praktyce inżynierskiej, Janusz Kwaśniewski, Wydawnictwo BTC

Bascom 51 w przykładach, Marcin Wiązania, Wydawnictwo BTC

Chemia i technologia żywic epoksydowych, Piotr Czub, Zbigniew Bończa-Tomaszewski, Piotr Penczek, Jan Pielichow, Wydawnictwo WNT

Podręcznik fotografii cyfrowej, Doug Hartman, Wydawnictwo Arkady

Tablice informatyczne. TypeScript, Marcin Felczerek, Wydawnictwo Helion

Ember.js dla webdeveloperów, Jesse Cravens, Thomas Q Brady, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami