Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Algorytmizacja i programowanie w MATLABIE

Algorytmizacja i programowanie w MATLABIE

59.00zł
47.20zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Sens życia i sens wszechświata</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Sens życia i sens wszechświata, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Ford Focus modele 1998-2004 Poradnik użytkownika</b>, <font color="navy">Dieter Korp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Ford Focus modele 1998-2004 Poradnik użytkownika, Dieter Korp, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Spotkania. Opowieść o wierze w człowieka</b>, <font color="navy">Dawid Kubiatowski, Marian Zembala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Spotkania. Opowieść o wierze w człowieka, Dawid Kubiatowski, Marian Zembala, Wydawnictwo Editio
<b>Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów</b>, <font color="navy">Eugeniusz Dembicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów, Eugeniusz Dembicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi</b>, <font color="navy">Debra Hapenny Ciavola</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi, Debra Hapenny Ciavola, Wydawnictwo Onepress
<b>Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać</b>, <font color="navy">Brian Tracy, Sebastian Kotow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać, Brian Tracy, Sebastian Kotow, Wydawnictwo Onepress
<b>Analiza numeryczna wybranych zagadnień dynamiki chaotycznej</b>, <font color="navy">Jan Awrejcewicz, Romuald Mosdorf</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Analiza numeryczna wybranych zagadnień dynamiki chaotycznej, Jan Awrejcewicz, Romuald Mosdorf, Wydawnictwo WNT
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2</b>, <font color="navy">Zbigniew Osiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2, Zbigniew Osiński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rachunkowość Technik ekonomista Część 1</b>, <font color="navy">Anna Kuczyńska-Cesarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość Technik ekonomista Część 1, Anna Kuczyńska-Cesarz, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Fizyka
The Manga Guide Fizyka

The Manga Guide Fizyka

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

czwartek, 20 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami