Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste

SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste

54.90zł
41.18zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Testy maturalne z Matematyki</b>, <font color="navy">Lech Bartłomiejczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testy maturalne z Matematyki, Lech Bartłomiejczyk, Wydawnictwo HELION
<b>Macromedia Studio 8 oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Shaowen Bardzell, Jeffrey Bardzell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia Studio 8 oficjalny podręcznik, Shaowen Bardzell, Jeffrey Bardzell, Wydawnictwo HELION
<b>Język C++ efektywne programowanie obiektowe</b>, <font color="navy">Kayshav Dattatri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ efektywne programowanie obiektowe, Kayshav Dattatri, Wydawnictwo HELION
<b>Strukturalne aspekty odkształcania metali</b>, <font color="navy">Karol Przybyłowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Strukturalne aspekty odkształcania metali, Karol Przybyłowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie trzecie</b>, <font color="navy">Nigel French</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie trzecie, Nigel French, Wydawnictwo APN Promise
<b>Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?</b>, <font color="navy">Dean Burnett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Feeria</font>
Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?, Dean Burnett, Wydawnictwo Feeria
<b>Jak nauczyć fizyki swojego psa</b>, <font color="navy">Chad Orzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jak nauczyć fizyki swojego psa, Chad Orzel, Wydawnictwo Prószyński
<b>Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych</b>, <font color="navy">Andrzej Palczewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Równania różniczkowe zwyczajne Teoria i metody numeryczne z wykorzystaniem komputerowego systemu obliczeń symbolicznych, Andrzej Palczewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Jak oczarować kobietę? Poradnik uwodziciela</b>, <font color="navy">Ron Louis, David Copeland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Jak oczarować kobietę? Poradnik uwodziciela, Ron Louis, David Copeland, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Fizyka
Feynmana wykłady z fizyki Zbiór zadań

Feynmana wykłady z fizyki Zbiór zadań

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami