Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Linux w systemach embedded

Linux w systemach embedded

89.00zł
71.20zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Zasilacze UPS oraz baterie akumulatorów w układzie zasilania gwarantowanego</b>, <font color="navy">Julian Wiatr, Mirosław Miegoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Zasilacze UPS oraz baterie akumulatorów w układzie zasilania gwarantowanego, Julian Wiatr, Mirosław Miegoń, Wydawnictwo DW Medium
<b>Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem dla działów księgowości w jednostkach samorządowych + CD</b>, <font color="navy">Elżbieta Garczarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem dla działów księgowości w jednostkach samorządowych + CD, Elżbieta Garczarek, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Metoda wariacyjna w modelu Diraca</b>, <font color="navy">Grzegorz Pestka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Metoda wariacyjna w modelu Diraca, Grzegorz Pestka, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Windows Server 2008 PL Biblia</b>, <font color="navy">Jeffrey R. Shapiro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2008 PL Biblia, Jeffrey R. Shapiro, Wydawnictwo HELION
<b>Statystyka Aspekty praktyczne i teoretyczne</b>, <font color="navy">Mieczysław Sobczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UMCS</font>
Statystyka Aspekty praktyczne i teoretyczne, Mieczysław Sobczyk, Wydawnictwo UMCS
<b>SQL Server. Wstęp dla programistów. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Robin Dewson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Server. Wstęp dla programistów. Wydanie IV, Robin Dewson, Wydawnictwo HELION
<b>Mikroekonometria Modele i metody analizy danych indywidualnych</b>, <font color="navy">Marek Gruszczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Mikroekonometria Modele i metody analizy danych indywidualnych, Marek Gruszczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Rachunek różniczkowy i całkowy dla studentów uczelni technicznych</b>, <font color="navy">Radosław Grzymkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Rachunek różniczkowy i całkowy dla studentów uczelni technicznych, Radosław Grzymkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie</b>, <font color="navy">Andy Hunt, Dave Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie, Andy Hunt, Dave Thomas, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
C++ Biblioteka standardowa Podręcznik programisty Wydanie II Nicolai M. Josuttis HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION

wtorek, 16 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami