Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia Stephena Hawkinga

Krótka historia Stephena Hawkinga

52.00zł
41.60zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie Nowe zasady funkcjonowania systemu w 2013 r. + CD</b>, <font color="navy">Paweł Jaśkiewicz, Anna Olejniczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Gospodarowanie odpadami komunalnymi w gminie Nowe zasady funkcjonowania systemu w 2013 r. + CD, Paweł Jaśkiewicz, Anna Olejniczak, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Problemy ze snem dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Max Hirshkowitz, Patricia B. Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Problemy ze snem dla bystrzaków, Max Hirshkowitz, Patricia B. Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>Kinetyka fizyczna</b>, <font color="navy">Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kinetyka fizyczna, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>PowerPoint 2007 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Andrew Edney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PowerPoint 2007 PL Seria praktyk, Andrew Edney, Wydawnictwo HELION
<b>E-biznes 50 kroków do pozyskania nowych klientów na twojej stronie www</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
E-biznes 50 kroków do pozyskania nowych klientów na twojej stronie www, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki</b>, <font color="navy">Paweł Tkaczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Onepress
<b>Oko w oko z Adobe Photoshop CS3</b>, <font color="navy">Deke McClelland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oko w oko z Adobe Photoshop CS3, Deke McClelland, Wydawnictwo HELION
<b>Excel 2010 Praktyczny kurs</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Excel 2010 Praktyczny kurs, Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>jQuery w akcji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery w akcji. Wydanie III, Bear Bibeault, Yehuda Katz, Aurelio De Rosa, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy aproksymacyjne

Algorytmy aproksymacyjne

56.70zł
45.36zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION

sobota, 23 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami