Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka w biologii

Matematyka w biologii

39.90zł
32.32zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:

To twoja firma 12 kroków do sukcesu, TAXCARE, Wydawnictwo Onepress

Żeglarz jachtowy Wydanie VII, Andrzej Kolaszewski, Piotr Świdwiński, Wydawnictwo Alma-Press

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych, Renata Nestorowicz, Bogna Pilarcz, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone</b>, <font color="navy">Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone, Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga, Wydawnictwo Onepress

Dynamika i stateczność podatnych wycinkowych powłok obciążanych termodynamicznie, Awrejcewicz Jan, Krysko Vadim A., Wydawnictwo WNT

Tajemnice kariery. 50 sekretów, które powinna znać każda kobieta skucesu, Kate White, Wydawnictwo GWP
<b>Klin Zyskaj wpływ na ciało i umysł, odkryj tajemnicę odporności</b>, <font color="navy">Scott Carney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Klin Zyskaj wpływ na ciało i umysł, odkryj tajemnicę odporności, Scott Carney, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Wspomaganie decyzji w praktyce inżynierskiej Metody, Algorytmy, Przykłady</b>, <font color="navy">Marianna Jacyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wspomaganie decyzji w praktyce inżynierskiej Metody, Algorytmy, Przykłady, Marianna Jacyna, Wydawnictwo Naukowe PWN

Agile Metodyki zwinne w planowaniu projektów, Mike Cohn, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami