Tytuł: | Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego | Autor: | Alison Williams,Roddy Mullin | ISBN: | 978-83-264-1189-2 | Ilość stron: | 324 | Data wydania: | 04/2011 | Format: | 176 x 250 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 79.00zł |
Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.
Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
Rozdziały:
Część 1. Podstawowe zasady Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne) Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing
Część 2. Praktyka Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego --- Pozycja niedostępna.---
|