Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym Podstawowe zagadnienia

Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym Podstawowe zagadnienia

35.00zł
28.35zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2</b>, <font color="navy">Adam Hamrol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Word 2010 Samouczek / Kurs dla początkujących</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Word 2010 Samouczek / Kurs dla początkujących, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>ECDL S5 Zarządzanie projektami</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL S5 Zarządzanie projektami, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zdalne odczyty. Kryptologia a biznes – bezpieczeństwo stosowane</b>, <font color="navy">Marek Węgrzyn, Janusz Jabłoński, Marcin Nowakowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Zdalne odczyty. Kryptologia a biznes – bezpieczeństwo stosowane, Marek Węgrzyn, Janusz Jabłoński, Marcin Nowakowski, Wydawnictwo BTC
<b>Pies na diecie BARF. Komponowanie i modyfikowanie diety BARF na podstawie stanu zdrowia i wyników analitycznych psa</b>, <font color="navy">Małgorzata Olejnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Pies na diecie BARF. Komponowanie i modyfikowanie diety BARF na podstawie stanu zdrowia i wyników analitycznych psa, Małgorzata Olejnik, Wydawnictwo Septem
<b>Łazienki 150 najlepszych pomysłów</b>, <font color="navy">Elżbieta Adamska, Rafał Kwietniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Łazienki 150 najlepszych pomysłów, Elżbieta Adamska, Rafał Kwietniewski, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza</b>, <font color="navy">thew Monk, Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza, thew Monk, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Czołgi II wojny światowej</b>, <font color="navy">Andrzej Zasieczny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Czołgi II wojny światowej, Andrzej Zasieczny, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Webmasterstwo w 7 dni</b>, <font color="navy">Rafał Strychalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Webmasterstwo w 7 dni, Rafał Strychalski, Wydawnictwo NAKOM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Metody teorii grup w chemii

Metody teorii grup w chemii

35.00zł
28.35zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

piątek, 23 sierpień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami