Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metrologia elektryczna Wydanie 11

Metrologia elektryczna Wydanie 11

79.00zł
63.99zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III</b>, <font color="navy">Greg Perry, Dean Miller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III, Greg Perry, Dean Miller, Wydawnictwo HELION
<b>Miłość i inne konflikty</b>, <font color="navy">Werner Troxler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miłość i inne konflikty, Werner Troxler, Wydawnictwo Onepress
<b>Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe</b>, <font color="navy">Michael J. Losier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe, Michael J. Losier, Wydawnictwo Onepress
<b>Komputerowe wspomaganie biznesu</b>, <font color="navy">Adam Nowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Komputerowe wspomaganie biznesu, Adam Nowicki, Wydawnictwo PLACET
<b>Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 1 Metodologia, badania polowe, badania laboratoryjne betonu i stali</b>, <font color="navy">Łukasz Drobiec, Radosław Jasiński, Adam Piekarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Diagnostyka konstrukcji żelbetowych Tom 1 Metodologia, badania polowe, badania laboratoryjne betonu i stali, Łukasz Drobiec, Radosław Jasiński, Adam Piekarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Windows Vista AAAbsolutnie dla początkujących</b>, <font color="navy">Shelley O`Hara, Ron Mansfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Microsoft Windows Vista AAAbsolutnie dla początkujących, Shelley O`Hara, Ron Mansfield, Wydawnictwo NAKOM
<b>Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania</b>, <font color="navy">Karolina Zmitrowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jakość projektów informatycznych. Rozwój i testowanie oprogramowania, Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo HELION
<b>Analiza tolerancji i niedokładności pomiarów w budowie maszyn</b>, <font color="navy">Józef Jezierski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Analiza tolerancji i niedokładności pomiarów w budowie maszyn, Józef Jezierski, Wydawnictwo WNT
<b>Logika dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Mark Zegarelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Logika dla bystrzaków, Mark Zegarelli, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Maszyna Platforma Tłum Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?

Maszyna Platforma Tłum Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?

69.00zł
55.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

środa, 11 grudzień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami