Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Piękne pytanie Odkrywanie głębokiej struktury świata

Piękne pytanie Odkrywanie głębokiej struktury świata

52.00zł
39.00zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>CATIA v5 Modelowanie i analiza układów kinematycznych</b>, <font color="navy">Marek Wyleżoł</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CATIA v5 Modelowanie i analiza układów kinematycznych, Marek Wyleżoł, Wydawnictwo HELION
<b>Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy</b>, <font color="navy">Kamil Sybilski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Modelowanie 2D i 3D w programie Autodesk Inventor Podstawy, Kamil Sybilski, Wydawnictwo REA
<b>Mac OS X Leopard Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Łukasz Suma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mac OS X Leopard Ćwiczenia praktyczne, Łukasz Suma, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3, Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych Aspekty teoretyczne i empiryczne</b>, <font color="navy">Anna Andrzejewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych Aspekty teoretyczne i empiryczne, Anna Andrzejewska, Wydawnictwo Difin
<b>Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET</b>, <font color="navy">Jerzy Massalski, Michalina Massalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET, Jerzy Massalski, Michalina Massalska, Wydawnictwo WNT
<b>Meble industrialne Renowacja i naprawa przedmiotów z metalu</b>, <font color="navy">Frederick Plun</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Meble industrialne Renowacja i naprawa przedmiotów z metalu, Frederick Plun, Wydawnictwo Arkady
<b>Windows Media Center domowe centrum rozrywki</b>, <font color="navy">Michael Miller, The Green Button</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Media Center domowe centrum rozrywki, Michael Miller, The Green Button, Wydawnictwo HELION
<b>Testowanie w procesie Scrum Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnego</b>, <font color="navy">Tilo Linz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Testowanie w procesie Scrum Przewodnik po zarządzaniu jakością oprogramowania w świecie programowania zwinnego, Tilo Linz, Wydawnictwo APN Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Wprowadzenie do Raspberry Pi Wydanie II

Wprowadzenie do Raspberry Pi Wydanie II

35.70zł
26.78zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami