Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Office PowerPoint 2007: Egzamin 77-603 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Office PowerPoint 2007: Egzamin 77-603 Microsoft Official Academic Course

29.40zł
24.99zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań</b>, <font color="navy">Szymański Karol, Dróbka Norbert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w szkole ponadgimnazjalnej Powtórzenie i zbiór zadań, Szymański Karol, Dróbka Norbert, Wydawnictwo WNT
<b>Windows Server 2003 Resource Kit Tools leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2003 Resource Kit Tools leksykon kieszonkowy, Sebastian Wilczewski, Maciej Wrzód, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne C# Wydanie II</b>, <font color="navy">Krzysztof Rychlicki-Kicior</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne C# Wydanie II, Krzysztof Rychlicki-Kicior, Wydawnictwo HELION
<b>Pocket PC ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pocket PC ćwiczenia praktyczne, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka życia Jak równania pomagają odkrywać tajemnice natury</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Matematyka życia Jak równania pomagają odkrywać tajemnice natury, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Poradnik żeglarski</b>, <font color="navy">Mariusz Główka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Multico</font>
Poradnik żeglarski, Mariusz Główka, Wydawnictwo Multico
<b>Działaj teraz!</b>, <font color="navy">Zbigniew Ryżak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Działaj teraz!, Zbigniew Ryżak, Wydawnictwo Sensus
<b>Umowa o roboty budowlane Szczegółowa analiza podatkowa Aspekty prawne i bilansowe Przykłady Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Jamroży, Agnieszka Jamroży, Halina Lebrand, Przemysław Fil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Umowa o roboty budowlane Szczegółowa analiza podatkowa Aspekty prawne i bilansowe Przykłady Wydanie III, Marcin Jamroży, Agnieszka Jamroży, Halina Lebrand, Przemysław Fil, Wydawnictwo ODDK
<b>Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa</b>, <font color="navy">Aleksiej I. Kostrikin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy

Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy

59.90zł
44.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN

piątek, 18 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami