Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Chromatografia jonowa Wydanie 2

Chromatografia jonowa Wydanie 2

69.00zł
52.44zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>10 prostych sposobów na panikę</b>, <font color="navy">Martin M. Antony, Randi E. McCabe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
10 prostych sposobów na panikę, Martin M. Antony, Randi E. McCabe, Wydawnictwo GWP
<b>Wszystko o nurkowaniu</b>, <font color="navy">Alan Mountain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Wszystko o nurkowaniu, Alan Mountain, Wydawnictwo Bellona
<b>Biologia dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Biologia dla bystrzaków. Wydanie II, René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried, Wydawnictwo Septem
<b>Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 3</b>, <font color="navy">Ricky W. Griffin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy zarządzania organizacjami Wydanie 3, Ricky W. Griffin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>HTML5 Wszystko, co powinniście wiedzieć o programowaniu Przewodnik profesjonalisty</b>, <font color="navy">Luke Stevens, RJ Owen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Wszystko, co powinniście wiedzieć o programowaniu Przewodnik profesjonalisty, Luke Stevens, RJ Owen, Wydawnictwo HELION
<b>Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków Wydanie III</b>, <font color="navy">Joyce Lain Kennedy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Rozmowa kwalifikacyjna dla bystrzaków Wydanie III, Joyce Lain Kennedy, Wydawnictwo Septem
<b>Oprogramowanie godne zaufania Metodologia, techniki i narzędzia projektowania</b>, <font color="navy">Bijay K. Jayaswal, Peter C. Patton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oprogramowanie godne zaufania Metodologia, techniki i narzędzia projektowania, Bijay K. Jayaswal, Peter C. Patton, Wydawnictwo HELION
<b>Zasady sporządzania specyfikacji technicznych</b>, <font color="navy">Andrzej Kysiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DASHÖFER</font>
Zasady sporządzania specyfikacji technicznych, Andrzej Kysiak, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor</b>, <font color="navy">Paweł Płuciennik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor, Paweł Płuciennik, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe

Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe

29.90zł
22.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN

niedziela, 25 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami