Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw Podstawy teorii Wydanie 3

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw Podstawy teorii Wydanie 3

49.90zł
36.93zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego 79.00zł 67.15zł
Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego

Tytuł: Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
ISBN: 978-83-264-1189-2
Ilość stron: 324
Data wydania: 04/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł


Zainwestuj w marketing terenowy! Podążaj za klientem, badaj jego potrzeby i wpływaj na jego decyzje!

Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient, oraz sposoby ich wykorzystania.

Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.

Rozdziały:

Część 1. Podstawowe zasady
Rozdział 1. Zacznijmy od konsumenta
Rozdział 2. Cele biznesowe i marketingowe związane z marketingiem terenowym
Rozdział 3. Marketing terenowy - na czym polega i jak można go wykorzystać
Rozdział 4. Dziedziny marketingu terenowego: sprzedaż
Rozdział 5. Dziedziny marketingu terenowego: merchandising
Rozdział 6. Dziedziny marketingu terenowego: audyt
Rozdział 7. Dziedziny marketingu terenowego: próbki, degustacje i prezentacje
Rozdział 8. Dziedziny marketingu terenowego: marketing doświadczeń, imprezy seryjne i jednorazowe
Rozdział 9. Dziedziny marketingu terenowego: akcje "tajemniczy klient" (także telefoniczne)
Rozdział 10. Narzędzia pomocnicze 1: Szkolenia, systemy zarządzania personelem, stroje służbowe i wyposażenie pracowników terenowych
Rozdział 11. Narzędzia pomocnicze 2: Informatyka i zarządzanie danymi, oprogramowanie do tworzenia map, hurtownie danych i telemarketing

Część 2. Praktyka
Rozdział 12. Kiedy i jak korzystać z marketingu terenowego
Rozdział 13. Marketing terenowy w praktyce
Rozdział 14. Pomiar wyników marketingu terenowego - wskaźnik ROI
Rozdział 15. Poszukiwanie agencji marketingu terenowego. Jak znaleźć odpowiedniego partnera
Rozdział 16. Maksymalizacja budżetu przeznaczonego na marketing terenowy
Rozdział 17. Marketing terenowy na arenie międzynarodowej
Rozdział 18. Sprzedaż bezpośrednia a stali pracownicy

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego
Tytuł książki: "Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego"
Autor: Alison Williams,Roddy Mullin
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł 67.15zł
Klienci, którzy kupili „Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego”, kupili także:
<b>Historia architektury</b>, <font color="navy">Denna Jones, David Company</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Historia architektury, Denna Jones, David Company, Wydawnictwo Arkady
<b>Technologia walcowania gwintów zewnętrznych</b>, <font color="navy">Kazimierz Łyczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technologia walcowania gwintów zewnętrznych, Kazimierz Łyczko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie 2 Tom2</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie 2 Tom2, Tomasz Francuz, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android 6 dla programistów. Techniki tworzenia aplikacji. Wydanie III, Paul Deitel, Harvey Deitel, Alexander Wald, Wydawnictwo HELION
<b>Biologia Encyklopedia szkolna PWN</b>, <font color="navy">red. Wojciech Baturo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biologia Encyklopedia szkolna PWN, red. Wojciech Baturo, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych Receptury</b>, <font color="navy">Paco Hope, Ben Walther</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testowanie bezpieczeństwa aplikacji internetowych Receptury, Paco Hope, Ben Walther, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik WordPressa Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Thord Daniel Hedengren</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik WordPressa Smashing Magazine, Thord Daniel Hedengren, Wydawnictwo HELION
<b>Budowa domu</b>, <font color="navy">Tadeusz Fijałkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WGP</font>
Budowa domu, Tadeusz Fijałkowski, Wydawnictwo WGP
<b>Rachunek kosztów dla inżynierów</b>, <font color="navy">Józef Matuszek, Zofia Krokosz-Krynke, Mariusz Kołosowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunek kosztów dla inżynierów, Józef Matuszek, Zofia Krokosz-Krynke, Mariusz Kołosowski, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Odnawialne źródła energii Rolnicze surowce energetyczne

Odnawialne źródła energii Rolnicze surowce energetyczne

78.00zł
66.30zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION

środa, 23 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami