Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Analizowanie danych jakościowych

Analizowanie danych jakościowych

39.90zł
29.53zł
Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone 44.90zł
Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone
Autor: Adam Jarczyński
ISBN: 978-83-246-8353-6
Ilość stron: 264
Data wydania: 08/2015 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł


Kulisy biznesowego savoir-vivre’u.

Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter. Miał rację, jednak z tym zastrzeżeniem, że charakteru napotkanej osoby nie odkryjemy po pierwszym spotkaniu, rozmowie czy wymianie kilku listów. Trzeba miesięcy, czasem lat, by kogoś naprawdę poznać. Tymczasem umysł lubi generalizować i wydawać szybkie osądy. Tu z pomocą przychodzi pewien z góry ustalony kodeks zachowań, zwany dobrymi manierami. Stosowanie się do zasad savoir-vivre’u czyni z nas osoby cywilizowane i kulturalne. Także w biznesie.

Reguł grzeczności pomocnych w zwykłych, codziennych sytuacjach uczymy się w młodości, zwykle od rodziny, w szkole, czasem od innych dorosłych. Wiemy, komu należy ustąpić miejsca w autobusie, jak używać słów „proszę”, „przepraszam” i „dziękuję”, z której strony talerza kłaść nóż, a z której widelec. Z tymi podstawowymi umiejętnościami wkraczamy w świat ludzi pracujących... i zaczynają się pytania. Kto pierwszy podaje rękę: osoba wyższa stopniem czy kobieta? Co należy zrobić z otrzymaną wizytówką, by okazać szacunek rozmówcy? Jak rozpoczyna się list biznesowy? Czy wypada omawiać służbowe problemy przez telefon, podczas podróży pociągiem?

Drugie wydanie książki Etykieta w biznesie uzupełnione zostało o rozdział poświęcony regułom zachowania w podróży służbowej.

Lektura książki Adama Jarczyńskiego prowadzi do konstatacji oczywistej jedynie dla wąskiej grupy socjologów i historyków obyczaju, a zadziwiająco nieznanej szerszemu gronu czytelników: dobre maniery służą celom praktycznym, wygodzie i zdrowiu — zawsze pozostają też w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem i dobrym sercem. Książka okazuje się przyjemna w czytaniu i bez wątpienia pouczająca. Ze spokojnym sumieniem można polecić ją do porannego przeglądania nad tostem i filiżanką kawy, ale też potraktować jako wstęp do bardziej systematycznych studiów, prowadzonych samodzielnie lub w ramach jednego z kursów savoir-vivre’u. Rzecz niezwykle wartościowa i całkowicie unikalna na gruncie polskiej literatury przedmiotu.

Niemal w każdej branży sprzedaż jest nieodzownym elementem rozwoju organizacji. Niezależnie od tego, czy mówimy o poważnych kontraktach poprzedzonych negocjacjami na wysokim szczeblu czy o sprzedaży detalicznej na linii sprzedawca–klient, to od organizacji i jej pracowników zależy, jak będzie ona postrzegana podczas tych działań. Dzięki zasadom etykiety biznesowej wiemy, jak należy okazywać szacunek naszym dotychczasowym i potencjalnym klientom w każdej sytuacji. Bez znajomości dobrych manier, o których interesująco pisze Adam Jarczyński, trudno prowadzić rozmowy z klientem. Nawet najlepsza oferta może wypaść kiepsko, gdy prezentując ją, popełnimy faux pas. Mimo iż nie jest to książka o sprzedaży, polecam ją każdemu menedżerowi.

Przed przeczytaniem książki Adama Jarczyńskiego zastanawiałam się, czy będę miała do czynienia z kolejną publikacją, która traktuje o ciekawej materii, ale ma niewiele wspólnego z praktyką, ze współczesnością. Okazało się, że Etykieta w biznesie porusza sprawy jak najbardziej na czasie, a przy tym jest praktycznym, tak rzadko spotykanym przewodnikiem po dobrych manierach w życiu zawodowym. Autor, będący pasjonatem savoir-vivre’u, dzieli się doświadczeniem i cennymi spostrzeżeniami dotyczącymi sytuacji, które jako praktyk ma możliwość codziennie obserwować i aktywnie w nich uczestniczyć. Lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą poznać dokładnie zasady zawodowego bon tonu.

Spis treści:

1. Powitania (11)
Jak się witamy? (12)
Przedstawianie przez osoby trzecie (23)
Tytułowanie (26)
Często zadawane pytania (27)
Kwestie do zastanowienia (29)

2. Wizytówka (31)
O wizytówce słów kilka (31)
Jak posługujemy się wizytówką (36)
Często popełniane gafy (39)
Trochę dyplomacji i starych obyczajów (41)
Bilet przesyłowy (43)
Często zadawane pytania (44)
Kwestie do zastanowienia (46)

3. Precedencja (47)
Główne zasady precedencji w biznesie (48)
Pierwszeństwo podczas posiłków i spotkań roboczych (49)
Pierwszeństwo podczas wydarzeń specjalnych (59)
Pierwszeństwo podczas podróżowania (64)
Często zadawane pytania (66)
Kwestie do zastanowienia (67)

4. Korespondencja tradycyjna (69)
Przed napisaniem firmowego listu (69)
Ważne elementy listu (70)
Przykładowy list (73)
Kwestie do zastanowienia (75)

5. Ubiór (77)
O higienie słów kilka (78)
Dress code (82)
Typy ubiorów (83)
Wiązanie elementów garderoby (102)
Często zadawane pytania (110)
Kwestie do zastanowienia (113)

6. Wydarzenia specjalne - oprawa protokolarna (115)
Rodzaje przyjęć (116)
Zapraszanie do restauracji (127)
Zaproszenia (130)
Konferencja prasowa - przygotowanie od strony protokolarnej (135)
Przyjęcie w domu (145)
Często zadawane pytania (162)
Kwestie do zastanowienia (166)

7. Spożywanie posiłków (169)
Spożywanie posiłków na stojąco (170)
Spożywanie posiłków na siedząco (174)
Porcjowanie potraw i nabieranie (180)
Kilka rad dotyczących spożywania wina (186)
Słów kilka o toastach (188)
Różnice kulturowe (190)
Często zadawane pytania (194)
Kwestie do zastanowienia (200)

8. Netykieta (201)
E-mail (202)
WEB 2.0 (213)
Kwestie do zastanowienia (220)

9. Komunikacja telefoniczna (221)
Telefon stacjonarny (222)
Telefon komórkowy (234)
Kwestie do zastanowienia (239)

10. Podróż służbowa (241)
Przygotowanie do wyjazdu służbowego (242)
Podróż (245)
Kwestie do zastanowienia (256)
Słownik (257)

Literatura będąca inspiracją i cennym zbiorem doświadczeń (262)

Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre'u. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien</b>, <font color="navy">Barbara Pachter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesowy savoir - vivre Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien, Barbara Pachter, Wydawnictwo Onepress
<b>Laboratorium w szufladzie Chemia</b>, <font color="navy">Angelika Gumkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Laboratorium w szufladzie Chemia, Angelika Gumkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość</b>, <font color="navy">Marta Jerzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość, Marta Jerzak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Flash i PHP Tworzenie systemu e-commerce</b>, <font color="navy">Łukasz Piecuch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Flash i PHP Tworzenie systemu e-commerce, Łukasz Piecuch, Wydawnictwo HELION
<b>Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę</b>, <font color="navy">David J. Lieberman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Jak rozszyfrować każdego Nie daj się oszukać i zyskaj przewagę, David J. Lieberman, Wydawnictwo Rebis
<b>Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk</b>, <font color="navy">Nick Vandome</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk, Nick Vandome, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Procesory DSP w przykładach

Procesory DSP w przykładach

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

piątek, 20 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami