Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bioinformatyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Życie na krawędzi. Era kwantowej biologii

Życie na krawędzi. Era kwantowej biologii

42.00zł
31.50zł
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39.90zł 29.93zł
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tytuł: Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł oryginalny Empathy. HBR Emotional Intelligence Series
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4125-8
Ilość stron: 136
Data wydania: 06/2018
Oprawa: Twarda
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Spójrz na problem oczami innych ludzi!

Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku.

Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją.

Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii.

Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach.

• Rozumienie empatii
• Empatia w pracy lidera
• Władza a empatia
• Empatia w projektowaniu produktów
• Problem zbyt silnej empatii

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi.

Empatia. Dzięki niej zrozumiesz, czym kierują się inni!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł książki: "Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review"
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review”, kupili także:

Zabrałam brata dookoła świata. Ameryka Łacińska, Lusia oraz Wojtuś, Eliza i Wojciech Łopacińscy, Wydawnictwo Bezdroża

Rachunkowość zarządcza Przykłady i zadania, Robert Kowalak, Wydawnictwo PWE

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci, Andrew Warren, Wydawnictwo Promise

Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających obiektywne myślenie, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

Księga win Zostań koneserem czyli słodycz dla wytrawnych Wydanie II, Barbara Nowak, Beverly Wichman, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość finansowa Wprowadzenie Teoria, przykłady, zadania, Ewa Wanda Maruszewska , Marzena Strojek-Filus, Wydawnictwo Poltext

Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w Internecie, Przemysław Modrzewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Druga pensja z sieci Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy, David Lindahl, Jonathan Rozek, Wydawnictwo Onepress

Minerały świata Wydanie 3, Walter Schumann, Wydawnictwo Alma-Press

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami