Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bioinformatyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Społeczne aspekty nowych mediów

Społeczne aspekty nowych mediów

49.90zł
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review 39.90zł 29.93zł
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Tytuł: Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł oryginalny Empathy. HBR Emotional Intelligence Series
Autor: Harvard Business Review
ISBN: 978-83-283-4125-8
Ilość stron: 136
Data wydania: 06/2018
Oprawa: Twarda
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Spójrz na problem oczami innych ludzi!

Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku.

Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją.

Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii.

Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach.

• Rozumienie empatii
• Empatia w pracy lidera
• Władza a empatia
• Empatia w projektowaniu produktów
• Problem zbyt silnej empatii

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi.

Empatia. Dzięki niej zrozumiesz, czym kierują się inni!


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Tytuł książki: "Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review"
Autor: Harvard Business Review
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review”, kupili także:

Nowoczesne metody badań zestyków elektrycznych, Piotr Borkowski, Wydawnictwo EXIT

Dokładność realizacji a potrzeba modernizacji budynków wielkopłytowych, Anna Ostańska, Teresa Taczanowska, Wydawnictwo DW Medium

Podstawy rachunkowości Aspekty teoretyczne i praktyczne, Bronisław Micherda, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podręcznik ceramika Obszerne informacje na temat narzędzi, materiałów i technik, Steve Mattison, Wydawnictwo Arkady
<b>Do końca czasu Umysł, materia i nasze poszukiwanie sensu w zmieniającym się Wszechświecie</b>, <font color="navy">Brian Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Do końca czasu Umysł, materia i nasze poszukiwanie sensu w zmieniającym się Wszechświecie, Brian Greene, Wydawnictwo Prószyński

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2, Chris Todman, Wydawnictwo WNT

Sposób na miłość Jak rozkochać kogoś w sobie w 90 minut, Nicholas Boothman, Wydawnictwo Sensus

Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych, Aneta Poniszewska-Marańda, Wydawnictwo EXIT

Zarządzanie produktywnością w przedsiębiorstwie, Anna Kosieradzka, Wydawnictwo C.H. BECK

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami