Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Logika wielowartościowych procesów decyzyjnych Zastosowanie w komputerowym wspomaganiu projektowani

Logika wielowartościowych procesów decyzyjnych Zastosowanie w komputerowym wspomaganiu projektowani

18.90zł
14.36zł
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność 34.90zł 29.67zł
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Tytuł: Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Autor: Ewelina Koch
ISBN: 978-83-7561-688-0
Ilość stron: 180
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.7
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł


To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie.

Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.

Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej.

Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
Tytuł książki: "Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność"
Autor: Ewelina Koch
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili „Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność”, kupili także:
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Ekonometria
Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach

Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION

wtorek, 25 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami