Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce

Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce

75.00zł
60.00zł
Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu 33.00zł
Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu

Autor: Aleksander Grińko, Michał Karpuk, Vladimir Mityushew, Vladimir Mitiouchev, Natalia Ryłko

ISBN: 978-83-60716-89-2

Ilośc stron: 152

Data wydania: 02/2010

Ekonometria jest nauką, która powstała z zastosowań matematycznych metod do badania zależności między zjawiskami ekonomicznymi. Ekonometria jest oparta na statystyce matematycznej. Teoretyczną podstawą statystyki jest rachunek prawdopodobieństwa.

Ekonometria ma charakter obliczeniowy. Książka jest napisana z naciskiem na używanie Excela przy obliczeniach ekonometrycznych.

Rozdziały:
1. Podstawy rachunku prawdopodobieństwa
2. Podstawy statystyki matematycznej
3. Modele i zmienne ekonometryczne
4. Współczynnik korelacji
5. Metody doboru zmiennych
6. Wskaźniki syntetyczne
7. Metoda najmniejszych kwadratów
8. Metoda najmniejszych kwadratów modelu regresji liniowej z wieloma zmiennymi objaśniającymi
9. Nieliniowe modele ekonometryczne
10. Weryfikacja modelu ekonometrycznego
11. Prognozowanie

Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu”, kupili także:
<b>Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich</b>, <font color="navy">Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress
<b>Obliczenia technologiczne w przemyśle chemicznym</b>, <font color="navy">Krzysztof Schmidt-Szałowski , Krzysztof Krawczyk , Jan Petryk , Jan Se</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Obliczenia technologiczne w przemyśle chemicznym, Krzysztof Schmidt-Szałowski , Krzysztof Krawczyk , Jan Petryk , Jan Se, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>E-usługi a społeczeństwo informacyjne</b>, <font color="navy">Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Arkadiusz Wódkowski, Wydawnictwo Difin
<b>Termomodernizacja budynków Ocena efektów energetycznych</b>, <font color="navy">Krzysztof Kasperkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Termomodernizacja budynków Ocena efektów energetycznych, Krzysztof Kasperkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Brian Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik, Brian Wood, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów</b>, <font color="navy">Maciej Skudlik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Podstawy finansów i rachunkowości. Podręcznik dla menedżerów, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress
<b>Bootstrap. Praktyczne projekty</b>, <font color="navy">Michał Kortas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bootstrap. Praktyczne projekty, Michał Kortas, Wydawnictwo HELION
<b>Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki</b>, <font color="navy">Paweł Tkaczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Onepress
<b>Wprowadzenie do inżynierii i ochrony środowiska Część 1 Ochrona środowiska naturalnego, Część 2 Fizykochemiczne podstawy</b>, <font color="navy">Roman Zarzycki, Mirosław Imbierowicz, Marek Stelmachowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wprowadzenie do inżynierii i ochrony środowiska Część 1 Ochrona środowiska naturalnego, Część 2 Fizykochemiczne podstawy, Roman Zarzycki, Mirosław Imbierowicz, Marek Stelmachowski, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Skalmierski
 Kategoria:
 Matematyka
Wybrane zagadnienia dydaktyki matematyki

Wybrane zagadnienia dydaktyki matematyki

46.00zł
38.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

sobota, 21 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami