Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Książka tylko dla mężczyzn

Książka tylko dla mężczyzn

32.00zł
25.60zł
Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka 39.90zł 28.33zł
Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka

Tytuł: Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka
Tytuł oryginalny Effective JavaScript: 68 Specific Ways to Harness the Power of JavaScript
Autor: David Herman
ISBN: 978-83-283-1418-4
Ilość stron: 216
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł


68 sposobów na wykorzystanie możliwości JavaScriptu.

JavaScript jeszcze do niedawna kojarzył się głównie ze stronami oraz aplikacjami internetowymi, a jego głównym zastosowaniem były operacje na drzewie DOM. Jednak te czasy mijają, a język ten jest coraz chętniej wykorzystywany również po stronie serwera. JavaScript jako pełnoprawny język programowania? Oczywiście! W dodatku okazuje się, że może on być bardzo wydajny, elastyczny i przyjazny dla programistów - wystarczy przestrzegać kilku zasad!

Te tajemnicze zasady zostały zebrane w niniejszej książce. Jeśli będziesz o nich pamiętać, wykorzystasz w pełni potencjał JavaScriptu. W trakcie lektury dowiesz się, jak najlepiej deklarować zmienne, używać funkcji oraz radzić sobie z obiektami i prototypami. W kolejnych rozdziałach nauczysz się budować przyjazne API oraz korzystać ze słowników i tablic.

Na sam koniec zdobędziesz informacje, które mają kluczowe znaczenie w przypadku programowania współbieżnego. Jeżeli jesteś programistą języka JavaScript, jeżeli chcesz poprawić swoje umiejętności programowania w tym języku, jest to dla Ciebie lektura obowiązkowa. Przekonaj się, jak przyjemne i wydajne może być programowanie w JavaScripcie!

Oto kluczowe obszary poruszane w książce:
• Lepsze metody programowania obiektowego opartego na prototypach
• Niuanse i rozwiązania dotyczące pracy z obiektami reprezentującymi tablice i słowniki
• Precyzyjne i praktyczne wyjaśnienie procesu określania zasięgu funkcji i zmiennych w JavaScripcie
• Przydatne wzorce i idiomy programowania w JavaScripcie (na przykład obiekty z opcjami i łańcuchy metod)
• Dokładny przewodnik po stosowanym w JavaScripcie wyjątkowym modelu obsługi współbieżności - wykonywaniu zadań do ich ukończenia

Książka jest podzielona na wzbogacone przykładami opisy 68 sprawdzonych metod pisania lepszego kodu w JavaScripcie. Dowiesz się tu, jak wybrać odpowiedni styl programowania dla poszczególnych projektów, radzić sobie z nieoczekiwanymi problemami i z powodzeniem pracować z wszystkimi aspektami JavaScriptu - od struktur danych po mechanizmy współbieżne.

Najlepsze porady dotyczące JavaScriptu dla każdego programisty.

Spis treści:

Rozdział 1. Przyzwyczajanie się do JavaScriptu (19)
Sposób 1. Ustal, której wersji JavaScriptu używasz (19)
Sposób 2. Liczby zmiennoprzecinkowe w JavaScripcie (24)
Sposób 3. Uważaj na niejawną konwersję typu (27)
Sposób 4. Stosuj typy proste zamiast nakładek obiektowych (32)
Sposób 5. Unikaj stosowania operatora == dla wartości o różnych typach (34)
Sposób 6. Ograniczenia mechanizmu automatycznego dodawania średników (37)
Sposób 7. Traktuj łańcuchy znaków jak sekwencje 16-bitowych jednostek kodowych (43)

Rozdział 2. Zasięg zmiennych (47)
Sposób 8. Minimalizuj liczbę obiektów globalnych (47)
Sposób 9. Zawsze deklaruj zmienne lokalne (50)
Sposób 10. Unikaj słowa kluczowego with (51)
Sposób 11. Poznaj domknięcia (54)
Sposób 12. Niejawne przenoszenie deklaracji zmiennych na początek bloku (czyli hoisting) (57)
Sposób 13. Stosuj wyrażenia IIFE do tworzenia zasięgu lokalnego (59)
Sposób 14. Uważaj na nieprzenośne określanie zasięgu nazwanych wyrażeń funkcyjnych (62)
Sposób 15. Uważaj na nieprzenośne określanie zasięgu lokalnych deklaracji funkcji w bloku (65)
Sposób 16. Unikaj tworzenia zmiennych lokalnych za pomocą funkcji eval (67)
Sposób 17. Przedkładaj pośrednie wywołania eval nad bezpośrednie wywołania tej funkcji (68)

Rozdział 3. Korzystanie z funkcji (71)
Sposób 18. Różnice między wywołaniami funkcji, metod i konstruktorów (71)
Sposób 19. Funkcje wyższego poziomu (74)
Sposób 20. Stosuj instrukcję call do wywoływania metod dla niestandardowego odbiorcy (77)
Sposób 21. Stosuj instrukcję apply do wywoływania funkcji o różnej liczbie argumentów (79)
Sposób 22. Stosuj słowo kluczowe arguments do tworzenia funkcji wariadycznych (81)
Sposób 23. Nigdy nie modyfikuj obiektu arguments (82)
Sposób 24. Używaj zmiennych do zapisywania referencji do obiektu arguments (84)
Sposób 25. Używaj instrukcji bind do pobierania metod o stałym odbiorcy (85)
Sposób 26. Używaj metody bind do wiązania funkcji z podzbiorem argumentów (technika currying) (87)
Sposób 27. Wybieraj domknięcia zamiast łańcuchów znaków do hermetyzowania kodu (88)
Sposób 28. Unikaj stosowania metody toString funkcji (90)
Sposób 29. Unikaj niestandardowych właściwości przeznaczonych do inspekcji stosu (92)

Rozdział 4. Obiekty i prototypy (95)
Sposób 30. Różnice między instrukcjami prototype, getPrototypeOf i __proto__ (95)
Sposób 31. Stosuj instrukcję Object.getPrototypeOf zamiast __proto__ (99)
Sposób 32. Nigdy nie modyfikuj właściwości __proto__ (100)
Sposób 33. Uniezależnianie konstruktorów od instrukcji new (101)
Sposób 34. Umieszczaj metody w prototypach (103)
Sposób 35. Stosuj domknięcia do przechowywania prywatnych danych (105)
Sposób 36. Stan egzemplarzy przechowuj tylko w nich samych (107)
Sposób 37. Zwracaj uwagę na niejawne wiązanie obiektu this (109)
Sposób 38. Wywoływanie konstruktorów klasy bazowej w konstruktorach klas pochodnych (111)
Sposób 39. Nigdy nie wykorzystuj ponownie nazw właściwości z klasy bazowej (115)
Sposób 40. Unikaj dziedziczenia po klasach standardowych (117)
Sposób 41. Traktuj prototypy jak szczegół implementacji (119)
Sposób 42. Unikaj nieprzemyślanego stosowania techniki monkey patching (120)

Rozdział 5. Tablice i słowniki (123)
Sposób 43. Budowanie prostych słowników na podstawie egzemplarzy typu Object (123)
Sposób 44. Stosuj prototypy null, aby uniknąć zaśmiecania przez prototypy (126)
Sposób 45. Używaj metody hasOwnProperty do zabezpieczania się przed zaśmiecaniem przez prototypy (128)
Sposób 46. Stosuj tablice zamiast słowników przy tworzeniu kolekcji uporządkowanych (132)
Sposób 47. Nigdy nie dodawaj enumerowanych właściwości do prototypu Object.prototype (134)
Sposób 48. Unikaj modyfikowania obiektu w trakcie enumeracji (136)
Sposób 49. Stosuj pętlę for zamiast pętli for...in przy przechodzeniu po tablicy (140)
Sposób 50. Zamiast pętli stosuj metody do obsługi iteracji (142)
Sposób 51. Wykorzystaj uniwersalne metody klasy Array w obiektach podobnych do tablic (146)
Sposób 52. Przedkładaj literały tablicowe nad konstruktor klasy Array (148)

Rozdział 6. Projekty bibliotek i interfejsów API (151)
Sposób 53. Przestrzegaj spójnych konwencji (151)
Sposób 54. Traktuj wartość undefined jak brak wartości (153)
Sposób 55. Stosuj obiekty z opcjami do przekazywania argumentów za pomocą słów kluczowych (157)
Sposób 56. Unikaj niepotrzebnego przechowywania stanu (161)
Sposób 57. Określaj typy na podstawie struktury, aby tworzyć elastyczne interfejsy (164)
Sposób 58. Różnice między tablicami a obiektami podobnymi do tablic (167)
Sposób 59. Unikaj nadmiernej koercji (171)
Sposób 60. Obsługa łańcuchów metod (174)

Rozdział 7. Współbieżność (179)
Sposób 61. Nie blokuj kolejki zdarzeń operacjami wejścia-wyjścia (180)
Sposób 62. Stosuj zagnieżdżone lub nazwane wywołania zwrotne do tworzenia sekwencji asynchronicznych wywołań (183)
Sposób 63. Pamiętaj o ignorowanych błędach (187)
Sposób 64. Stosuj rekurencję do tworzenia asynchronicznych pętli (190)
Sposób 65. Nie blokuj kolejki zdarzeń obliczeniami (193)
Sposób 66. Wykorzystaj licznik do wykonywania współbieżnych operacji (197)
Sposób 67. Nigdy nie uruchamiaj synchronicznie asynchronicznych wywołań zwrotnych (201)
Sposób 68. Stosuj obietnice, aby zwiększyć przejrzystość asynchronicznego kodu (203)

Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka
Tytuł książki: "Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka"
Autor: David Herman
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka”, kupili także:
<b>Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost</b>, <font color="navy">Bjorn Karlsson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost, Bjorn Karlsson, Wydawnictwo HELION
<b>Cisco CCNA Security 210-260 Oficjalny przewodnik Przygotowanie do egzaminu na certyfikat</b>, <font color="navy">Omar Santos, John Stuppi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cisco CCNA Security 210-260 Oficjalny przewodnik Przygotowanie do egzaminu na certyfikat, Omar Santos, John Stuppi, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie ludźmi Poradnik bez kantów Wydanie II</b>, <font color="navy">Gary R. McClain, Deborah S. Romaine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie ludźmi Poradnik bez kantów Wydanie II, Gary R. McClain, Deborah S. Romaine, Wydawnictwo Onepress
<b>Adobe After Effects CS3 Professional Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe After Effects CS3 Professional Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka słyszenia bicia serca</b>, <font color="navy">Jan-Philipp Sendker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Sztuka słyszenia bicia serca, Jan-Philipp Sendker, Wydawnictwo Amber
<b>Wymagania techniczne dla instalacji elektrycznych niskiego napięcia w budynkach Wydanie 2</b>, <font color="navy">Andrzej Boczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Wymagania techniczne dla instalacji elektrycznych niskiego napięcia w budynkach Wydanie 2, Andrzej Boczkowski, Wydawnictwo DW Medium
<b>Małe wielkie sprawy 163 sposoby osiągania doskonałości w biznesie</b>, <font color="navy">Tom Peters</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Małe wielkie sprawy 163 sposoby osiągania doskonałości w biznesie, Tom Peters, Wydawnictwo MT Biznes
<b>AlphaMale Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
AlphaMale Wydanie II rozszerzone, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy</b>, <font color="navy">Wojciech Haman, Jerzy Gut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Bingo matematyczne Gry matematyczne dla uczniów gimnazjum

Bingo matematyczne Gry matematyczne dla uczniów gimnazjum

23.00zł
19.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION

niedziela, 23 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami