Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Efektywność systemu dystrybucji 54.90zł
Efektywność systemu dystrybucji

Tytuł: Efektywność systemu dystrybucji
Autor: Marzena Frankowska, Mariusz Jedliński
ISBN: 978-83-208-1954-0
Ilość stron: 164
Data wydania: 05/2011
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 54.90zł


Logistyka nabiera coraz większego znaczenia, co łatwo zauważyć, obserwując szybki rozwój globalnych sieci gospodarczych. W większości są to wielowymiarowe sieci dostaw. Nasilająca się konkurencja sprawia, że sieci te muszą być coraz efektywniejsze.

Autorzy, Marzena Frankowska i Mariusz Jedliński, całościowo przedstawili procesy biznesowe, zachodzące w sferze dystrybucji fizycznej. Główna uwaga została skupiona na: istocie systemu dystrybucji przedsiębiorstwa, systemie dystrybucji w ujęciu marketingowo-logistycznym, metodyce oceny efektywności dystrybucji i kryteriach takiej oceny oraz charakterystyce narzędzi oceny efektywności systemu dystrybucji.
 
Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, logistyki, ekonomii, a także osób profesjonalnie zajmujących się logistyką w firmach, menedżerów i przedsiębiorców.

Rozdziały:

Rozdział 1: System dystrybucji przedsiębiorstwa
1.1. Istota, rola i zadania systemu dystrybucji
1.2. Czynniki kształtujące system dystrybucji przedsiębiorstwa
1.2.1. Nabywcy — rynek docelowy
1.2.2. Zdolność do budowania relacji
1.2.3. Cechy produktu
1.2.4. Potencjał przedsiębiorstwa w zakresie zasobów
1.2.5. Elementy otoczenia rynkowego

Rozdział 2: Marketingowo-logistyczne ujęcie systemu dystrybucji
2.1. Przesłanki marketingowo-logistycznej orientacji przedsiębiorstwa
2.2. Miejsce dystrybucji w marketingowo-logistycznej koncepcji działalności przedsiębiorstw
2.2.1. Dystrybucja jako instrument marketingu
2.2.2. Dystrybucja jako podsystem logistyczny
 
Rozdział 3: Metodyka oceny efektywności sytemu dystrybucji
3.1. Efektywność w procesie gospodarowania
3.2. Założenia oceny efektywności systemu dystrybucji
 
Rozdział 4: Kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.1. Finansowe kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.1.1. Przychody ze sprzedaży wyrobów i usług
4.1.2. Koszty własne
4.2. Marketingowe kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.3. Logistyczne kryteria oceny efektywności systemu dystrybucji
4.3.1. Koszty
4.3.2. Jakość
4.3.3. Czas
 
Rozdział 5: Narzędzia oceny efektywności systemu dystrybucji
5.1. Narzędzia finansowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.1.1. Analiza finansowa wybranych elementów majątku obrotowego charakteryzujących politykę handlową przedsiębiorstwa
5.1.2. Zastosowanie wybranych elementów analizy wskaźnikowej w ocenie efektywności systemu dystrybucji
5.1.3. Wielowymiarowe narzędzia finansowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.2. Narzędzia marketingowej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.2.1. Metody porównawcze oceny efektywności kanałów dystrybucji
5.2.2. Ocena efektywności systemu dystrybucji w aspekcie ponoszonych kosztów marketingowych
5.2.3. Ocena efektywności systemu dystrybucji za pomocą badania relacji między głównymi kategoriami finansowo-marketingowymi
5.2.4. Ocena marketingowej efektywności działań prowadzonych w ramach systemu dystrybucji z perspektywy klienta
5.3. Narzędzia logistycznej oceny efektywności systemu dystrybucji
5.3.1. Wskaźniki efektywności podsystemu logistyki dystrybucji
5.3.2. Wskaźniki efektywności łańcucha logistycznego
5.3.3. Efektywność kosztów logistycznych
5.3.4. Obsługa klienta

Efektywność systemu dystrybucji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efektywność systemu dystrybucji”, kupili także:
<b>Doładowanie silników Wydanie 4</b>, <font color="navy">Janusz Mysłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Doładowanie silników Wydanie 4, Janusz Mysłowski, Wydawnictwo WKiŁ

Podziw i zdumienie w matematyce i fizyce, Marian Grabowski, Wydawnictwo Prószyński

Wykłady z rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami, Jolanta K. Misiewicz, Wydawnictwo SCRIPT
<b>Zrozumieć social media</b>, <font color="navy">Artur Roguski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć social media, Artur Roguski, Wydawnictwo Onepress

Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Fascynujące pierwiastki W krainie fundamentalnych składników rzeczywistości, Hugh Aldersey-Williams, Wydawnictwo Prószyński

Uczenie głębokie od zera. Podstawy implementacji w Pythonie, Seth Weidman, Wydawnictwo Helion

Atlas Gwiazd, Andreas Schulz, Wydawnictwo RM
<b>Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first</b>, <font color="navy">Michał Kortas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first, Michał Kortas, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami