Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zasoby ludzkie HR » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim 39.00zł 29.25zł
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Tytuł: Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
Autor: Małgorzata Mitoraj-Jaroszek
ISBN: 978-83-283-4367-2
Ilość stron: 280
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu.

Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób.

Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR.

Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią.

W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny.

Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników.

Rezultaty przede wszystkim.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
Tytuł książki: "Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim"
Autor: Małgorzata Mitoraj-Jaroszek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim”, kupili także:
<b>Czytaj książki tak szybko, jak myślisz</b>, <font color="navy">Robert Buszta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Czytaj książki tak szybko, jak myślisz, Robert Buszta, Wydawnictwo Sensus

Personal branding 2.0 Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, Dan Schawbel, Wydawnictwo Onepress

Rozciąganie odprężone Gibkość od zaraz przez kontrolę napięcia mięśni, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA
<b>Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress

Koła zębate Tom 3 Sprawdzanie, Kazimierz Ochęduszko, Wydawnictwo WNT

Klasyczne i rozmyte bazy danych Modele zapytania i podsumowania, Krzysztof Myszkorowski, Sławomir Zadrożny, Piotr S. Szczepaniak, Wydawnictwo EXIT

Czy to prawda, że ..., Christoph Drösser, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jeździć szybko, Piotr R. Frankowski, Wydawnictwo GALAKTYKA

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami