Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Office » Outlook » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
  Excel
  MS Office
  Outlook
  PowerPoint
  Project
  SharePoint Services
  Visio
  Word
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Sondowanie statyczne Metody i zastosowanie w geoinżynierii

Sondowanie statyczne Metody i zastosowanie w geoinżynierii

57.75zł
46.78zł
Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego 58.80zł
Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego

Tytuł: Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego
Autor: Lothar Seiwert, Holger Woeltje
ISBN: 978-83-7541-092-1
Ilość stron: 230
Data wydania: 04/2012
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Microsoft Press
Cena: 58.80zł


Przejmij stery - stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.

Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia.

• Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej
• Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem
• Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami
• Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne
• Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele
• Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym

O autorach:
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. 
Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.

Rozdziały:

Rozdział 1 Jak nie utonąć w zalewie maili
To nie maile są winne, ale sposób, w jaki je obsługujemy. 4
Nie pozwalaj się rozpraszać. 4
Zmień swój wzorzec odpowiadania. 8
Utrzymać porządek w skrzynce pocztowej. 11
Blok przetwarzania poczty. 12
Odpowiednie klasyfikowanie wiadomości. 13
Tworzenie i korzystanie z własnej struktury folderów. 20
Oznaczanie wiadomości, które nadal wymagają pracy. 23
Nie przesadzaj z alarmami: funkcje przypomnień w Outlook 2007 i 2010. 24
Trzymanie wszystkich elementów oznaczonych do przetworzenia w jednym widoku. 27
Niech Outlook sam wstępnie posortuje skrzynkę odbiorczą. 29
Pomyśl przed komunikowaniem się. 31
Łatwiejsze rozumienie tekstu: dostosowanie do adresatów. 31
Krótkie, precyzyjne i jednoznaczne sformułowania. 31
Dobry temat to połowa sukcesu. 32
Teraz twój ruch. 33

Rozdział 2 Jak efektywnie określać priorytety zadań
Jak kierować takim krajem jak USA, mając tylko 24
godziny na dobę – ustal priorytety!. 37
Skupić się na najważniejszym (zasada Pareto). 38
Zdecyduj, co jest najważniejsze – macierz Eisenhowera do zgrubnego ustalenia priorytetów. 39
Zapisuj swoje plany. 41
Elastyczne i efektywne planowanie przy użyciu listy zadań. 43
Zadania kontra terminy . 43
Zadania w programie Outlook . 44
Edytor tekstowy w Outlook 2010/Outlook 2007. 48
Definiowanie własnych widoków. 51
Czyszczenie widoków przy użyciu filtrów. 53
Dostrajanie priorytetów metodą 25000 dolarów. 54
Lista zadań do wykonania – wyświetlanie maili i zadań z wielu folderów w tym samym czasie. 58
Teraz twój ruch. 59

Rozdział 3 Jak uzyskać więcej czasu na rzeczy istotne przy użyciu planu tygodniowego
Co jest naprawdę ważne – i dlaczego cały czas nie jest zrobione? . 62
Wykorzystanie kategorii do łączenia zadań. 64
Uzyskiwanie perspektywy dzięki kategoriom. 64
Śledzenie najważniejszych kategorii przy użyciu kolorów. 69
Filtrowanie i grupowanie przy użyciu kategorii. 78
Zasada Kiesel – zdobądź więcej czasu na to, co istotne. 86
Utrzymuj swoje życie w równowadze
Wspólne planowanie życia profesjonalnego i prywatnego. 87
Regularnie zajmuj się tym, co naprawdę się liczy . 90
Planowanie tygodnia w programie Outlook. 92
Przygotowywanie listy zadań na tydzień. 93
Wspólne i wyważone planowanie zadań i terminów. 96
Spotkanie z samym sobą. 98
Teraz twój ruch. 103

Rozdział 4 Jak sprawić, aby plan dnia zadziałał w prawdziwym świecie
Podstawy udanego planowania dnia. 108
Łączenie podobnych zadań w bloki. 109
Dla zaawansowanych użytkowników: Wykorzystanie funkcji dziennika do półautomatycznego protokołowania czasu
Krzywa wydajności i krzywa zakłóceń. 115
Skupienie się na ważnych zadaniach bez przerw. 116
Porządek musi być . 118
Ukrywanie zadań przeznaczonych do budowania bloków w widoku tygodnia/dnia . 118
Oznaczanie kolorem zadań przeznaczonych na dziś i jutro. 120
Lepszy przegląd dzięki korzystaniu z list terminów. 123
Dostrajanie dziennego planowania. 127
Planowanie czekających zadań przy użyciu metody 25000 dolarów. 127
Kilka innych elementów skutecznego planowania dnia. 130
Więcej spotkań z samym sobą . 131
Zwróć uwagę na margines czasowy. 132
Wykorzystanie paska zadań do utrzymania nadchodzących terminów i zadań na widoku . 132
Dostosowywanie Paska zadań do wykonania. 134
Teraz twój ruch. 135

Rozdział 5 Jak planować zebrania, aby były wygodne, efektywne i przyjemne
Problem: Zbyt wiele niedogodnych zebrań i niewystarczające przygotowania . 139
Wezwania na spotkania w Outlook – podstawowe reguły i wskazówki . 141
Znaleźć wolny czas i przygotować odpowiedzi. 141
Utrzymać widoczność: nakładki kalendarza. 147
Oszczędnie używaj wezwań na spotkania. 153
Optymalizacja kalendarza w celu ułatwienia tworzenia spotkań. 158
Efektywne przygotowywanie zebrań. 163
Podnoszenie wydajności dzięki przygotowaniom i mądremu prowadzeniu zebrania. 164
Wykorzystanie obszaru roboczego spotkania . 165
Teraz twój ruch. 171

Rozdział 6 Jak wykorzystać OneNote do zapisywania celów, pomysłów i przechowywania notatek
Dlaczego ważne dokumenty i notatki ciągle się gubią?. 175
Wreszcie miejsce i system dla wszystkich notatek. 176
Korzystanie ze strukturalnego systemu przy planowaniu. 176
Nadal używasz papieru, choć masz laptopa?. 178
Poznaj zalety OneNote. 179
Podstawy notowania w OneNote. 180
Skorzystaj ze struktury cyfrowego notesu. 181
Korzystanie z sekcji, notesów i stron. 183
Wypełnianie stron. 185
Korzystanie z piór, markerów i kolorów. 187
Protokoły zebrań w OneNote. 191
Wykorzystanie konspektu podczas przygotowań. 192
Utrzymywanie dalszych działań i ważnych informacji na widoku. 195
Łączenie informacji: wykorzystanie tandemu Outlook-OneNote. 199
Tworzenie szablonów stron i list kontrolnych. 204
Pomysły i cele zawsze na widoku. 205
„Drukowanie” – eksportowanie danych z dowolnego programu . 206
Czytanie między wierszami – OCR obrazów. 208
Wybieranie celów dla siebie – nie tylko dla swoich zysków. 210
Tworzenie planu nadrzędnego. 214
Teraz twój ruch. 215

Rozdział 7 Jak wynieść prawdziwą korzyść z lektury tej książki
Opanuj swój czas. 219
Kolejne kroki. 221
Przetestuj bieżącą wersję Office za darmo. 223
Weź odpowiedzialność – zrób to teraz! . 223
Zarządzanie czasem to samodyscyplina . 224
Zbuduj swój osobisty plan działania . 224
Znajdź towarzysza podróży. 225
Zacznij zaraz i trzymaj się tego!. 226
Dodatek Zalecane lektury . 227

Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego”, kupili także:

Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze, Brett Hill, Wydawnictwo Microsoft Press

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Vademecum Administratora Windows Server 2012 R2 Przechowywanie danych, bezpieczeństwo i sieci, William Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Active Directory Windows Server 2008 Resource kit, Stan Reimer, Conan Kezema, Mike Mulcare, Byron Wright oraz Microsoft A, Wydawnictwo Microsoft Press

Microsoft Outlook 2010 PL Praktyczne podejście, Jim Boyce, Wydawnictwo Helion

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności, Charles G. (Chuck) Cobb, Wydawnictwo Promise

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami