Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technologia przetwórstwa mięsa Wydanie II

Technologia przetwórstwa mięsa Wydanie II

69.00zł
51.06zł
Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek 44.90zł 35.92zł
Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Tytuł: Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor: Jonah Berger
ISBN: 978-83-7746-624-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2013
Format: 14.1x21.8cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 44.90zł 35.92zł


SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Efekt wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Tytuł książki: "Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek"
Autor: Jonah Berger
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 44.90zł 35.92zł
Klienci, którzy kupili „Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek”, kupili także:
<b>Microsoft Exchange Server 2007 Księga eksperta</b>, <font color="navy">Rand H.Morimoto, Michael Noel, Andrew Abbate, Chris Amaris, Mark Weinh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Exchange Server 2007 Księga eksperta, Rand H.Morimoto, Michael Noel, Andrew Abbate, Chris Amaris, Mark Weinh, Wydawnictwo HELION
<b>Symfony w przykładach</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Symfony w przykładach, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Leksykon urbanistyki i planowania przestrzennego</b>, <font color="navy">Piotr Saternus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Leksykon urbanistyki i planowania przestrzennego, Piotr Saternus, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Zarządzanie wiedzą</b>, <font color="navy">Ashok Jashapara</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie wiedzą, Ashok Jashapara, Wydawnictwo PWE
<b>Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO</b>, <font color="navy">Allan Bedford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nieoficjalny przewodnik dla budowniczego LEGO, Allan Bedford, Wydawnictwo HELION
<b>Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej</b>, <font color="navy">Justyna Szumniak-Samolej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej, Justyna Szumniak-Samolej, Wydawnictwo Poltext
 Koszyk
1 x FOREX dla bystrzaków Wydanie II
27.69zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo MT Biznes
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy aproksymacyjne

Algorytmy aproksymacyjne

56.70zł
45.36zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION

piątek, 17 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami