Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python

Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python

89.90zł
76.42zł
Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek 44.90zł
Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Tytuł: Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor: Jonah Berger
ISBN: 978-83-7746-624-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2013
Format: 14.1x21.8cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 44.90zł


SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Efekt wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek”, kupili także:

Nordic walking. I o to chodzi!, Klaus Schwanbeck, Wydawnictwo Septem

I ty zostaniesz matematykiem, David Wells, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Podstawy ekonomii Wydanie IV, Roman Milewski , Eugeniusz Kwiatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie w języku Logo, Józef Zieliński, Wydawnictwo Impuls

Nowoczesne zasady odżywiania Przełomowe badanie wpływu żywienia na zdrowie, T. Colin Campbell , Thomas M. Campbell, Wydawnictwo GALAKTYKA

Mistrzowskie ujęcia Tim Grey o perfekcyjnej obróbce zdjęć, Tim Grey, Wydawnictwo Helion

Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego, Dariusz Kania, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ty też potrafisz! Poradnik dekorowania wnętrz</b>, <font color="navy">Anna Drozd i Beata Łańcuchowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Ty też potrafisz! Poradnik dekorowania wnętrz, Anna Drozd i Beata Łańcuchowska, Wydawnictwo Septem

Cubase SX3 dla zapaleńców, Eric D. Grebler, Chris Hawkins, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami