Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi

Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi

42.00zł
35.70zł
Efekt facebooka 59.00zł
Efekt facebooka

Tytuł: Efekt facebooka
Autor: David Kirkpatrick
ISBN: 978-83-264-1173-1
Ilość stron: 358
Data wydania: 07/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu.

Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku?

To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka.

Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!

Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej.

A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.

Rozdziały:
1. Początek
2. Palo Alto
3. Serwisy społecznościowe w internecie
4. Jesień 2004
5. Inwestorzy
6. Przekształcenie w firmę
7. Jesień 2005
8. Dyrektor
9. Rok 2006
10. Prywatność
11. Platforma
12. 15 miliardów dolarów
13. Zarabianie pieniędzy
14. Facebook na świecie
15. Zmiany w instytucjach
16. Ewolucja Facebooka
17. Przyszłość

Efekt facebooka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efekt facebooka”, kupili także:

Systemy zarządzania jakością w małych i średnich firmach Vademecum menedżera jakości, Stanisław Ziółkowski, Wydawnictwo WNT

Trwałe metody naprawcze w obiektach budowlanych, Tomasz Błaszczyński, Wiesław Buczkowski, Józef Jasiczak, Mieczysłąw Ka, Wydawnictwo DWE

E-logistyka, Waldemar Wieczerzycki, Wydawnictwo PWE

Wybrane aspekty optymalizacji przyrządów fotoakustycznych, Tomasz Starecki, Wydawnictwo BTC
<b>Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych</b>, <font color="navy">Alessandro Biessek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych, Alessandro Biessek, Wydawnictwo Helion

Orientacja pod wodą, H. J. Rütters M. Waldhauser, Wydawnictwo Alma-Press

Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji, Andrzej Batko, Wydawnictwo Onepress

Chemia fizyczna Podręcznik dla studentów farmacji i analityki medycznej, Tadeusz W. Hermann, Wydawnictwo PZWL

Rynki finansowe, Adam Dmowski, Dariusz Prokopowicz, Wydawnictwo Difin

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami