Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Efekt facebooka 59.00zł
Efekt facebooka

Tytuł: Efekt facebooka
Autor: David Kirkpatrick
ISBN: 978-83-264-1173-1
Ilość stron: 358
Data wydania: 07/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu.

Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku?

To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka.

Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!

Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej.

A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.

Rozdziały:
1. Początek
2. Palo Alto
3. Serwisy społecznościowe w internecie
4. Jesień 2004
5. Inwestorzy
6. Przekształcenie w firmę
7. Jesień 2005
8. Dyrektor
9. Rok 2006
10. Prywatność
11. Platforma
12. 15 miliardów dolarów
13. Zarabianie pieniędzy
14. Facebook na świecie
15. Zmiany w instytucjach
16. Ewolucja Facebooka
17. Przyszłość

Efekt facebooka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efekt facebooka”, kupili także:

Zarządcza interpretacja sprawozdania finansowego, Bronisław Micherda, Łukasz Górka, Małgorzata Szulc, Wydawnictwo Difin

Rusz głową Na tropach tajemnic naszego umysłu, Daniel Freeman, Jason Freeman, Wydawnictwo Magnum
<b>Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II</b>, <font color="navy">Massimo Banzi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II, Massimo Banzi, Wydawnictwo Promise

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy E-biznes na twoich zasadach, Scott Fox, Wydawnictwo Helion

Mit pieniądza Świat realny wobec iluzji polityki pieniężnej, Andrzej Sopoćko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Joomla! Ćwiczenia Oficjalny podręcznik, Stephen Burge, Wydawnictwo Helion

Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności Zestaw multimedialny, Jarosław Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman, Wydawnictwo Onepress

Wybrane algorytmy optymalizacji, Marian Chudy, Wydawnictwo EXIT

Maszyny elektryczne wzbudzane magnesami trwałymi, Tadeusz Glinka, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami