Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Multimedia » Cubase DĽwięk MP3 » Moje Konto  |  Zawarto¶ć Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarz±dzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
  Adobe After Effects
  Adobe Premiere
  Cubase DĽwięk MP3
  Cyfrowe filmy wideo
  Fotografia cyfrowa
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
DĽwięk w filmie 67.00zł
DĽwięk w filmie

Autor: Małgorzata Przedpełska-Bieniek

ISBN: 978-83-928642-0-2

Ilo¶ć stron: 392

Data wydania: 2009

W¶ród zagadnień omówionych i zilustrowanych w ksi±żce znajduj± się m.in.:
• akustyka - istota fal dĽwiękowych, cechy dĽwięku
• elektroakustyka - mikrofony, stoły mikserskie, magnetofony, programy komputerowe
• realizacja dĽwięku w filmie - etapy produkcji, montaż dĽwięku, systemy dĽwięku przestrzennego, dokładne omówienie postprodukcji w wielu wariantach od sporz±dzenia budżetu na realizację dĽwięku i nagrań z planu po ostateczne zgranie w różnych formatach audio - dla różnych form filmowych, tv, reklamy, płyt dvd, itd.

Zainteresowani znajd± w niej wiele opisów urz±dzeń, definicji i rysunków, także z charakterystyk± najnowszych ¶wiatowych systemów udĽwiękowienia cyfrowego.

Ksi±żka zawiera także opis technologii udĽwiękowienia różnych rodzajów audycji telewizyjnych i form multimedialnych. Ponadto można się z niej dowiedzieć o mało znanych faktach z historii kina, o obróbce ta¶my ¶wiatłoczułej, zasadach korzystania z cytatów muzycznych i poprawnego sporz±dzenia metryki (wzory z różnych krajów), metodach archiwizacji i zabezpieczeniu materiałów dĽwiękowych.

Rozdziały:

Rozdział 1. D¬WIĘK I AKUSTYKA
1.1. ¬ródła dĽwięku
1.2. Drganie ciał sprężystych
1.3. Głos
1.4. Instrumenty muzyczne
1.5. Fale dĽwiękowe
1.6. Obiektywne wielko¶ci charkteryzuj±ce falę dĽwiękow±
1.7. Słuch
1.8. Subiektywna ocena dĽwięku
1.9. Wzajemne oddziaływane fal dĽwiękowych
1.10. Rozchodzenie się fal dĽwiękowych
1.11. Rozchodzenie się fal dĽwiękowych w pomieszczeniu zamkniętym
1.12. Pogłos
1.13. Adaptacja akustyczna pomieszczeń
1.14. Izolacyjno¶ć pomieszczeń
1.15. Rozchodzenie się fal dĽwiękowych w przestrzeni otwartej
1.16. Psychoakustyka
1.17. Różnice w odbiorze wrażeń wzrokowych i słuchowych
1.18. Różnice między słuchaniem bezpo¶rednim a po¶rednim

Rozdział 2. D¬WIĘK I ELEKTROAKUSTYKA
2.1. Historia
2.2. Tor przetwarzania sygnałów dĽwiękowych
2.3. Postać przebiegów akustycznych w torze fonicznym
2.4. Poł±czenia elementów toru fonicznego
2.5. Systemy rejestrowania i odtwarzania dĽwięku
2.6. ¬ródła sygnału fonicznego
2.7. Mikrofony
2.8. Konsolety i stoły mikserskie
2.9. Regulacja poziomu i wzmocnienia
2.10. Modyfikatory dĽwięku
2.11. Montaż dĽwięku
2.12. Rekonstrukcja dĽwięku
2.13. Mastering dĽwięku
2.14. Gło¶niki i słuchawki
2.15. Mierniki
2.16. Przesyłanie sygnałów dĽwiękowych na odległo¶ć
2.17. Rejestracja dĽwięku
2.18. Mechaniczny zapis i odczyt sygnałów fonicznych
2.19. Zapis i odczyt sygnałów fonicznych na ta¶mie ¶wiatłoczułej
2.20. Magnetyczny zapis i odczyt sygnałów fonicznych
2.21. Synchroniczny zapis i odczyt dĽwięku
2.22. Współczesne metody rejestracji dĽwięku
2.23. Komputerowe formaty zapisu dĽwięku
2.24. Wymagania stawiane kandydatom na realizatorów dĽwięku

Rozdział 3. D¬WIĘK I FILM
3.1. Historia dĽwięku w filmie niemym
3.2. Pocz±tki dĽwięku - film dĽwiękowy
3.3. Zawarto¶ć ¶cieżki dĽwiękowej filmu
3.4. Metody realizacji dĽwięku w filmie
3.5. Synchronizacja obrazu i dĽwięku w filmie
3.6. Filmowy montaż dĽwięku
3.7. Rola dĽwięku w filmie
3.8. DĽwięk przestrzenny - rozwój formatów
3.9. Filmowe zawody dĽwiękowe
3.10. Produkcja kinowego filmu fabularnego
3.11. Produkcja dĽwięku do innych form audiowizualnych

Rozdział 4. MUZYKA I FILM
4.1. Problemy muzyczne do rozwi±zania na etapie scenariusza
4.2. Wykorzystanie gotowych utworów
4.3. Umowy twórców
4.4. Dodatkowe wynagrodzenie twórców
4.5. Naruszenie praw twórców
4.6. Polskie prawo autorskie i przepisy reguluj±ce polski rynek medialny w ¶wietle przepisów międzynarodowych
4.7. Problemy muzyczne w okresie przygotowawczym filmu
4.8. Problemy muzyczne w okresie zdjęciowym filmu
4.9. Muzyka w okresie postprodukcji filmu

Podsumowanie
Spis ilustracji
Spis zdjęć

DĽwięk w filmie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „DĽwięk w filmie”, kupili także:

JavaScript i jQuery Interaktywne strony WWW dla każdego, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion

Podstawy hydrologii dynamicznej, Romuald Szymkiewicz, Dariusz G±siorowski, Wydawnictwo WNT

Fizyka krótki kurs, Czesław Bobrowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows 7 PL Instalacja i naprawa Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

17 ¶miertelnych błędów szefa Wydanie III, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress

Elementy statystyki matematycznej z przykładami, Rumiana Górska, Przemysław Milczarski, Jarosław Podgórski, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Inżynieria materiałowa Tom 1, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie, Joel Grus, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie i analiza obrazów w systemach przemysłowych, Dominik Sankowski, Wolodymyr Mosorov, Krzysztof Strzecha, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowo¶ci |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami