Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Multimedia » Cubase Dźwięk MP3 » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
  Adobe After Effects
  Adobe Premiere
  Cubase Dźwięk MP3
  Cyfrowe filmy wideo
  Fotografia cyfrowa
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

39.00zł
31.20zł
Dźwięk w filmie 67.00zł
Dźwięk w filmie

Autor: Małgorzata Przedpełska-Bieniek

ISBN: 978-83-928642-0-2

Ilość stron: 392

Data wydania: 2009

Wśród zagadnień omówionych i zilustrowanych w książce znajdują się m.in.:
• akustyka - istota fal dźwiękowych, cechy dźwięku
• elektroakustyka - mikrofony, stoły mikserskie, magnetofony, programy komputerowe
• realizacja dźwięku w filmie - etapy produkcji, montaż dźwięku, systemy dźwięku przestrzennego, dokładne omówienie postprodukcji w wielu wariantach od sporządzenia budżetu na realizację dźwięku i nagrań z planu po ostateczne zgranie w różnych formatach audio - dla różnych form filmowych, tv, reklamy, płyt dvd, itd.

Zainteresowani znajdą w niej wiele opisów urządzeń, definicji i rysunków, także z charakterystyką najnowszych światowych systemów udźwiękowienia cyfrowego.

Książka zawiera także opis technologii udźwiękowienia różnych rodzajów audycji telewizyjnych i form multimedialnych. Ponadto można się z niej dowiedzieć o mało znanych faktach z historii kina, o obróbce taśmy światłoczułej, zasadach korzystania z cytatów muzycznych i poprawnego sporządzenia metryki (wzory z różnych krajów), metodach archiwizacji i zabezpieczeniu materiałów dźwiękowych.

Rozdziały:

Rozdział 1. DŹWIĘK I AKUSTYKA
1.1. Źródła dźwięku
1.2. Drganie ciał sprężystych
1.3. Głos
1.4. Instrumenty muzyczne
1.5. Fale dźwiękowe
1.6. Obiektywne wielkości charkteryzujące falę dźwiękową
1.7. Słuch
1.8. Subiektywna ocena dźwięku
1.9. Wzajemne oddziaływane fal dźwiękowych
1.10. Rozchodzenie się fal dźwiękowych
1.11. Rozchodzenie się fal dźwiękowych w pomieszczeniu zamkniętym
1.12. Pogłos
1.13. Adaptacja akustyczna pomieszczeń
1.14. Izolacyjność pomieszczeń
1.15. Rozchodzenie się fal dźwiękowych w przestrzeni otwartej
1.16. Psychoakustyka
1.17. Różnice w odbiorze wrażeń wzrokowych i słuchowych
1.18. Różnice między słuchaniem bezpośrednim a pośrednim

Rozdział 2. DŹWIĘK I ELEKTROAKUSTYKA
2.1. Historia
2.2. Tor przetwarzania sygnałów dźwiękowych
2.3. Postać przebiegów akustycznych w torze fonicznym
2.4. Połączenia elementów toru fonicznego
2.5. Systemy rejestrowania i odtwarzania dźwięku
2.6. Źródła sygnału fonicznego
2.7. Mikrofony
2.8. Konsolety i stoły mikserskie
2.9. Regulacja poziomu i wzmocnienia
2.10. Modyfikatory dźwięku
2.11. Montaż dźwięku
2.12. Rekonstrukcja dźwięku
2.13. Mastering dźwięku
2.14. Głośniki i słuchawki
2.15. Mierniki
2.16. Przesyłanie sygnałów dźwiękowych na odległość
2.17. Rejestracja dźwięku
2.18. Mechaniczny zapis i odczyt sygnałów fonicznych
2.19. Zapis i odczyt sygnałów fonicznych na taśmie światłoczułej
2.20. Magnetyczny zapis i odczyt sygnałów fonicznych
2.21. Synchroniczny zapis i odczyt dźwięku
2.22. Współczesne metody rejestracji dźwięku
2.23. Komputerowe formaty zapisu dźwięku
2.24. Wymagania stawiane kandydatom na realizatorów dźwięku

Rozdział 3. DŹWIĘK I FILM
3.1. Historia dźwięku w filmie niemym
3.2. Początki dźwięku - film dźwiękowy
3.3. Zawartość ścieżki dźwiękowej filmu
3.4. Metody realizacji dźwięku w filmie
3.5. Synchronizacja obrazu i dźwięku w filmie
3.6. Filmowy montaż dźwięku
3.7. Rola dźwięku w filmie
3.8. Dźwięk przestrzenny - rozwój formatów
3.9. Filmowe zawody dźwiękowe
3.10. Produkcja kinowego filmu fabularnego
3.11. Produkcja dźwięku do innych form audiowizualnych

Rozdział 4. MUZYKA I FILM
4.1. Problemy muzyczne do rozwiązania na etapie scenariusza
4.2. Wykorzystanie gotowych utworów
4.3. Umowy twórców
4.4. Dodatkowe wynagrodzenie twórców
4.5. Naruszenie praw twórców
4.6. Polskie prawo autorskie i przepisy regulujące polski rynek medialny w świetle przepisów międzynarodowych
4.7. Problemy muzyczne w okresie przygotowawczym filmu
4.8. Problemy muzyczne w okresie zdjęciowym filmu
4.9. Muzyka w okresie postprodukcji filmu

Podsumowanie
Spis ilustracji
Spis zdjęć

Dźwięk w filmie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Dźwięk w filmie”, kupili także:

Rachunkowość od podstaw – zbiór zadań z komentarzem z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym), Danuta Małkowska, Wydawnictwo ODDK

Stąd do wieczności i z powrotem Poszukiwanie ostatecznej teorii czasu, Sean Carroll, Wydawnictwo Prószyński

Sztuczna inteligencja i logika Wydanie II, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dalajlama O współczuciu. Jak osiągnąć spokój wewnętrzny i zbudować lepszy świat, His Holiness the Dalai Lama, tłumaczenie: Jeffrey Ph.D. Hopkins, Wydawnictwo Septem

Gospodarka światowa Geneza i rozwój, Janusz Skodlarski , Rafał Matera, Wydawnictwo Naukowe PWN

W sieci Jak sieci społeczne kształtują nasze życie, Nicholas A. Christakis, James H. Fowler, Wydawnictwo SAW Smak Słowa

Ogrzewanie biomasą, Tadeusz Juliszewski, Wydawnictwo PWRiL

Zarządzanie logistyką magazynową, Gwynne Richards, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie portfelami projektów Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty, Alina Kozarkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami