Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Metody i narzędzia eksploracji danych

Metody i narzędzia eksploracji danych

79.00zł
63.20zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu 49.00zł 34.79zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tytuł: Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł oryginalny The Startup Way
Autor: Eric Ries
ISBN: 978-83-283-3928-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Droga startupu. Metoda sukcesu

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania.

W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność.

Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca.

Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:
• wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
• tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
• stosować metodologię Lean Startup
• uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
• kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
• wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

Spis treści:

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)
Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)
Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)
Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)
Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)
Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)
Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)
Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)
Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)
Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)
Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)
Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)
Dodatek B. Katalog MVP (387)
Słowo o metodach badawczych (395)
Pełna przejrzystość (397)
Podziękowania (399)
Przypisy (405)

Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł książki: "Droga Startupu. Metoda sukcesu"
Autor: Eric Ries
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Droga Startupu. Metoda sukcesu”, kupili także:
<b>Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka</b>, <font color="navy">Dave Chaffey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka, Dave Chaffey, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pamięć i intelekt Trening mistrzowski</b>, <font color="navy">Marek Szurawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Pamięć i intelekt Trening mistrzowski, Marek Szurawski, Wydawnictwo AHA
<b>Autokarem po Europie Ilustrowany poradnik dla kierowców</b>, <font color="navy">Magdalena Bartłomiejczyk, Jarosław Fira, Krzysztof Zimoch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Grupa Image</font>
Autokarem po Europie Ilustrowany poradnik dla kierowców, Magdalena Bartłomiejczyk, Jarosław Fira, Krzysztof Zimoch, Wydawnictwo Grupa Image
<b>SQL w 24 godziny. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Ryan Stephens, Arie D. Jones, Ron Plew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL w 24 godziny. Wydanie VI, Ryan Stephens, Arie D. Jones, Ron Plew, Wydawnictwo HELION
<b>Handel emisjami w teorii i praktyce</b>, <font color="navy">Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Handel emisjami w teorii i praktyce, Jolanta Baran, Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Laboratorium w szufladzie Modelarstwo i robotyka</b>, <font color="navy">Dagmara Kiraga, Zasław Adamaszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Laboratorium w szufladzie Modelarstwo i robotyka, Dagmara Kiraga, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Remont domu i mieszkania Poradnik dla każdego</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
Remont domu i mieszkania Poradnik dla każdego, Praca zbiorowa, Wydawnictwo MAK
<b>Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego Tom 2 Wskaźniki finansowe</b>, <font color="navy">Dariusz Wędzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego Tom 2 Wskaźniki finansowe, Dariusz Wędzki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania</b>, <font color="navy">Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania, Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Encyklopedia dla wszystkich

Chemia Encyklopedia dla wszystkich

102.90zł
78.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION

wtorek, 11 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami