Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 5 (typu E39)

BMW serii 5 (typu E39)

72.00zł
54.00zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu 49.00zł 34.79zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tytuł: Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł oryginalny The Startup Way
Autor: Eric Ries
ISBN: 978-83-283-3928-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Droga startupu. Metoda sukcesu

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania.

W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność.

Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca.

Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:
• wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
• tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
• stosować metodologię Lean Startup
• uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
• kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
• wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

Spis treści:

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)
Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)
Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)
Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)
Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)
Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)
Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)
Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)
Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)
Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)
Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)
Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)
Dodatek B. Katalog MVP (387)
Słowo o metodach badawczych (395)
Pełna przejrzystość (397)
Podziękowania (399)
Przypisy (405)

Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł książki: "Droga Startupu. Metoda sukcesu"
Autor: Eric Ries
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Droga Startupu. Metoda sukcesu”, kupili także:
<b>Klasyczna teoria pola</b>, <font color="navy">Krzysztof A. Meissner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Klasyczna teoria pola, Krzysztof A. Meissner, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komputer w domu czyli jak stworzyć małe studio multimedialne</b>, <font color="navy">Aleksander Bremer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Komputer w domu czyli jak stworzyć małe studio multimedialne, Aleksander Bremer, Wydawnictwo Videograf
<b>Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa</b>, <font color="navy">Bogusław Węgrzyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa, Bogusław Węgrzyn, Wydawnictwo Difin
<b>Architektura Lean w projektach Agile</b>, <font color="navy">James O. Coplien, Gertrud Bjornvig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Architektura Lean w projektach Agile, James O. Coplien, Gertrud Bjornvig, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować</b>, <font color="navy">Robert Thompson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZonerPress</font>
Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować, Robert Thompson, Wydawnictwo ZonerPress
<b>Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie zarządzanego środowiska Resource kit</b>, <font color="navy">Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie zarządzanego środowiska Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych</b>, <font color="navy">Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych, Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz, Wydawnictwo Onepress
<b>Blisko, nie za blisko Terapeutyczne rozmowy o związkach. Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Renata Mazurowska, Paweł Droździak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Blisko, nie za blisko Terapeutyczne rozmowy o związkach. Wydanie II rozszerzone, Renata Mazurowska, Paweł Droździak, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka gospodarcza Tom 2

Informatyka gospodarcza Tom 2

99.00zł
84.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

sobota, 23 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami