Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Chemia organiczna McMurry Tom 5 Nowe wydanie

Chemia organiczna McMurry Tom 5 Nowe wydanie

69.00zł
51.06zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu 49.00zł 34.79zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tytuł: Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł oryginalny The Startup Way
Autor: Eric Ries
ISBN: 978-83-283-3928-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Droga startupu. Metoda sukcesu

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania.

W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność.

Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca.

Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:
• wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
• tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
• stosować metodologię Lean Startup
• uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
• kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
• wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

Spis treści:

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)
Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)
Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)
Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)
Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)
Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)
Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)
Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)
Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)
Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)
Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)
Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)
Dodatek B. Katalog MVP (387)
Słowo o metodach badawczych (395)
Pełna przejrzystość (397)
Podziękowania (399)
Przypisy (405)

Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł książki: "Droga Startupu. Metoda sukcesu"
Autor: Eric Ries
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Droga Startupu. Metoda sukcesu”, kupili także:
<b>Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać</b>, <font color="navy">James M. Kouzes, Barry Z. Posner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać, James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wydawnictwo Onepress
<b>Programowanie Microsoft SQL Server 2005</b>, <font color="navy">Andrew J. Brust, Stephen Forte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Programowanie Microsoft SQL Server 2005, Andrew J. Brust, Stephen Forte, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Arytmetyka komputerowa</b>, <font color="navy">Bolesław Pochopień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Arytmetyka komputerowa, Bolesław Pochopień, Wydawnictwo EXIT
<b>Zbrodnie przyszłości. Jak cyberprzestępcy, korporacje i państwa mogą używać technologii przeciwko Tobie</b>, <font color="navy">Marc Goodman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zbrodnie przyszłości. Jak cyberprzestępcy, korporacje i państwa mogą używać technologii przeciwko Tobie, Marc Goodman, Wydawnictwo HELION
<b>Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku, Jaime Levy, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe Creative Suite 2/2 PL oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Creative Suite 2/2 PL oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>NLP Studium struktury subiektywnych doświadczeń</b>, <font color="navy">Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
NLP Studium struktury subiektywnych doświadczeń, Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier, Wydawnictwo Onepress
<b>Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Era pośpiechu, czyli dzisiejsze zabiegane czasy</b>, <font color="navy">Vince Poscente</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Era pośpiechu, czyli dzisiejsze zabiegane czasy, Vince Poscente, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Logika ogólna Wydanie 3

Logika ogólna Wydanie 3

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

poniedziałek, 25 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami