Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu 49.00zł 34.79zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tytuł: Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł oryginalny The Startup Way
Autor: Eric Ries
ISBN: 978-83-283-3928-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł


Droga startupu. Metoda sukcesu

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania.

W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność.

Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca.

Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:
• wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
• tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
• stosować metodologię Lean Startup
• uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
• kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
• wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

Spis treści:

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)
Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)
Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)
Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)
Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)
Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)
Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)
Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)
Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)
Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)
Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)
Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)
Dodatek B. Katalog MVP (387)
Słowo o metodach badawczych (395)
Pełna przejrzystość (397)
Podziękowania (399)
Przypisy (405)

Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł książki: "Droga Startupu. Metoda sukcesu"
Autor: Eric Ries
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „Droga Startupu. Metoda sukcesu”, kupili także:
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki dla elektryków Część 2</b>, <font color="navy">Andrzej Chochowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki dla elektryków Część 2, Andrzej Chochowski, Wydawnictwo WSiP
<b>Skoda Octavia II</b>, <font color="navy">Jiří Schwarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Skoda Octavia II, Jiří Schwarz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wielki uniwersalny słownik angielsko-polski</b>, <font color="navy">Wyżyński Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wielki uniwersalny słownik angielsko-polski, Wyżyński Tomasz, Wydawnictwo WNT
<b>Makroekonomia</b>, <font color="navy">Olivier Blanchard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Makroekonomia, Olivier Blanchard, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Zaawansowane programowanie w systemie Linux</b>, <font color="navy">Neil Matthiew, Richard Stones</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zaawansowane programowanie w systemie Linux, Neil Matthiew, Richard Stones, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych odręcznik do nauki zawodów technik pojazdów samochodowych</b>, <font color="navy">Piotr Fundowicz, Mariusz Radzimierski, Marcin Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki pojazdów samochodowych odręcznik do nauki zawodów technik pojazdów samochodowych, Piotr Fundowicz, Mariusz Radzimierski, Marcin Wieczorek, Wydawnictwo WSiP
<b>Suplementy żywnościowe dla sportowców</b>, <font color="navy">Frederic Delavier, Michael Gundill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Suplementy żywnościowe dla sportowców, Frederic Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo AHA
<b>Rusztowania mostowe</b>, <font color="navy">Kazimierz Furtak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Rusztowania mostowe, Kazimierz Furtak, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy</b>, <font color="navy">Jeffrey A. Miller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy, Jeffrey A. Miller, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION

wtorek, 20 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami