Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej

Nasz Wszechświat Wszystko,co wiemy,czego nie wiemy, i jeszcze więcej

43.00zł
34.40zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu 49.00zł 36.75zł
Droga Startupu. Metoda sukcesu

Tytuł: Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł oryginalny The Startup Way
Autor: Eric Ries
ISBN: 978-83-283-3928-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Droga startupu. Metoda sukcesu

Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania.

W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność.

Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca.

Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:
• wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
• tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim
• stosować metodologię Lean Startup
• uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
• kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
• wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu

Droga startupu - droga rozkwitu!

Spis treści:

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)
Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)
Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)
Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)
Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)
Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)
Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)
Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)
Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)
Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)
Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)
Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)
Dodatek B. Katalog MVP (387)
Słowo o metodach badawczych (395)
Pełna przejrzystość (397)
Podziękowania (399)
Przypisy (405)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Droga Startupu. Metoda sukcesu
Tytuł książki: "Droga Startupu. Metoda sukcesu"
Autor: Eric Ries
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Droga Startupu. Metoda sukcesu”, kupili także:

Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion
<b>Analiza danych w zarządzaniu projektami</b>, <font color="navy">Seweryn Spałek (Editor)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza danych w zarządzaniu projektami, Seweryn Spałek (Editor), Wydawnictwo Helion

Bez glutenu. Bez wyrzeczeń. Natchnione przepisy dla bezglutenowców, wegetarian i całej reszty świata, Weronika Madejska, Wydawnictwo Septem

Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2, Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Korona Polskich Gór. MountainBook. Wydanie 3</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Korona Polskich Gór. MountainBook. Wydanie 3, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bezdroża

Finansowanie rozwoju przedsiębiorstwa Studia przypadków Wydanie 2, Marek Panfil, Wydawnictwo Difin

Automatyka Napęd elektryczny, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Terapia linii czasu Trwała i szybka zmiana osobowości, Tad James, Wyatt Woodsmall, Wydawnictwo Septem

Twarzą w twarz z kapitalizmem Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego, Philip Kotler, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami