Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki Java 9 Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu

Tajniki Java 9 Pisanie reaktywnego, modularnego, współbieżnego i bezpiecznego kodu

98.70zł
49.35zł
Droga lidera Klasyczna nauka przywództwa 44.00zł
Droga lidera Klasyczna nauka przywództwa

Autor: Warren Bennis

ISBN: 978-83-246-1611-4

Ilość stron: 320

Data wydania: 10/2008

Szkoła przywództwa

  • Poziom 1. Jesteś dla siebie najlepszym nauczycielem
  • Poziom 2. Bierz zawsze odpowiedzialność za siebie
  • Poziom 3. Możesz nauczyć się wszystkiego, czego chcesz
  • Poziom 4. Twoje doświadczenie to klucz do wiedzy
Tylko Warren Bennis mógł napisać tak inspirującą, urzekającą i mądrą książkę na temat przywództwa, która poruszałaby temat wystarczająco dogłębnie, a przy tym zawierała tak wiele odkrywczych i dobitnych tez.
Rosabeth Moss Kanter, profesor zarządzania w Harvard Business School

Klucz do przywództwa, drzwi do wielkiej kariery

Gdy urodził się Herakles, od samego początku było wiadomo, że jest stworzony, by zostać bohaterem. Takie postacie zdarzają się jednak przeważnie tylko w mitach. Życie jest bardziej przewrotne i zaskakujące. Czy ktokolwiek mógł przewidzieć, że Albert Einstein, dzieciak cierpiący na ADHD, zostanie geniuszem?

Czy komuś przyszłoby do głowy, że Abraham Lincoln, ubogi chłopak pochodzący z Kentucky, stanie u steru władzy nowego państwa? Tak właśnie jest z przywództwem. Co sprawia, że człowiek zyskuje powszechny szacunek, a inni chcą powierzyć mu odpowiedzialność za siebie?

Na wszystkie te pytania odpowiada Warren Bennis w książce, której w krótkim czasie udało się stać klasykiem w swojej dziedzinie. Ten praktyczny przewodnik dla liderów omawia zagadnienie kompleksowo i w najdrobniejszych szczegółach. Jest on drogowskazem, biblią i podręcznikiem strategii w jednym. Autorowi udało się stworzyć wyjątkową psychologiczną mapę wielkiego, charyzmatycznego przywódcy.

W drodze na szczyt:

  • Zlustruj swoje umiejętności, cechy charakteru, zdobytą wiedzę.
  • Ucz się na błędach, korzystaj z wiedzy przyjaciół i mentorów.
  • Kształtuj siebie i swój charakter, staraj się osiągnąć mistrzostwo.
  • Zdobywaj względy innych ludzi, ich szacunek i zaufanie

Rozdziały:

Wprowadzenie do wydania drugiego poprawionego, 2003 (11)

 

Wprowadzenie do pierwszego wydania, 1989 (35)

 

 

1. Zarządzanie kontekstem (49)

 

 

2. Zrozumieć podstawy (89)

 

 

3. Poznać siebie samego (109)

 

 

4. Zrozumieć świat (131)

 

 

5. Działanie instynktowne (165)

 

 

6. Kształtowanie siebie: uderzać mocno, próbować wszystkiego (179)

 

 

7. Odnaleźć się w chaosie (213)

 

 

8. Pozyskać względy innych (229)

 

 

9. Organizacje: pomoc albo przeszkoda (251)

 

 

10. Kształtowanie przyszłości (277)

 

Droga lidera Klasyczna nauka przywództwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Droga lidera Klasyczna nauka przywództwa”, kupili także:

Analiza statystyczna w laboratorium, Wojciech Hyk, Zbigniew Stojek, Wydawnictwo Naukowe PWN

GPS poradnik użytkownika, Bruce Grubbs, Wydawnictwo RM

50 idei, które powinieneś znać Matematyka, Tony Crilly, Wydawnictwo Naukowe PWN

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie, Nir Eyal (Author), Ryan Hoover (Editor), Wydawnictwo Onepress

Power Query w Excelu i Power BI. Zbieranie i przekształcanie danych, Gil Raviv, Wydawnictwo Helion
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej, Barry Schwartz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Niezwykłe liczby profesora Stewarta, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Badania statystyczne, Walenty Ostasiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami