Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki Kubernetes Rozwijaj umiejętności orkiestrowania kontenerów w Kubernetes, aby budować, uruchamiać, zabezpieczać

Tajniki Kubernetes Rozwijaj umiejętności orkiestrowania kontenerów w Kubernetes, aby budować, uruchamiać, zabezpieczać

119.70zł
101.75zł
Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada 39.00zł 29.25zł
Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada

Tytuł: Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada
Autor: Todd Moore
ISBN: 978-83-246-3965-6
Ilość stron: 208
Data wydania: 07/2012
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł


Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces.

Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu — wszystko to sprawia, że gry na iPhone’a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.

Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!

Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

  • Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
  • Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
  • Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
  • Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
  • Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
  • Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
  • Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
  • Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności

Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie do Xcode (16)

  • Rejestracja konta programisty (17)
  • Instalacja Xcode (17)
  • Xcode (19)
  • Moduł Interface Builder (33)
  • Połączenia (36)
  • Logika gry (39)

2. Hello Pong (44)

  • Utworzenie projektu (45)
  • Interfejs użytkownika gry (48)
  • Wyświetlacz Multi-Touch (52)
  • Animacja (59)
  • Wykrywanie kolizji (62)
  • Punktacja (63)
  • Wykończenie gry (66)
  • Dźwięk (74)

3. Grafika (80)

  • Wprowadzenie (82)
  • Grafika rastrowa i wektorowa (83)
  • Formaty obrazów (84)
  • Wyświetlacz Retina (85)
  • Utworzenie obrazów dla gry Air Hockey (87)
  • Integracja aplikacji (102)
  • Kompilacja i uruchomienie gry (106)

4. Fizyka (108)

  • Fizyka podczas ruchu paletek (109)
  • Fizyka podczas ruchu krążka (120)

5. Dźwięk (134)

  • Czym jest dźwięk? (135)
  • Tworzenie dźwięków (138)
  • Pobieranie dźwięków (138)
  • Nagrywanie dźwięku (139)
  • Edycja dźwięku (141)

6. Sztuczna inteligencja (146)

  • Przygotowanie menu głównego (147)
  • Gracz-komputer (154)
  • Poziom trudności (169)

7. App Store (176)

  • Zrzuty ekranu (177)
  • Przygotowanie opisu aplikacji i wybór słów kluczowych (179)
  • Podanie metadanych w iTunes Connect (180)
  • Archiwizacja i wysłanie aplikacji (184)
  • Recenzja aplikacji (187)
  • Marketing i sprzedaż (193)
  • Podsumowanie (201)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada
Tytuł książki: "Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada"
Autor: Todd Moore
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada”, kupili także:
<b>Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier, Al Sweigart, Wydawnictwo Naukowe PWN

Apache Przewodnik encyklopedyczny wydanie III, Ben Laurie, Peter laurie, Wydawnictwo Helion

Prawo odwagi Siła która na zawsze odmieni Twoje życie, Robert Greene, 50 Cent, Wydawnictwo Onepress

Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał, Michael Bungay Stanier, Wydawnictwo Onepress

Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II, Luke Sullivan, Wydawnictwo Onepress

HTML5 Programowanie aplikacji, Zachary Kessin, Wydawnictwo Helion

Wstrętni mężczyźni Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carrter, Wydawnictwo Onepress

Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2, Marian Podstawka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy Podręcznik do nauki zawodu Część 2 Kwalifikacja E.12.1, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami