Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego 45.00zł 38.25zł
Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego

Tytuł: Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego
Autor: Tom Boellstorff
ISBN: 978-83-233-3316-6
Ilość stron: 368
Data wydania: 09/2012
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: UJ
Cena: 45.00zł 38.25zł


Książka przedstawia fascynujący i dla wielu osób tajemniczy świat. W jaki sposób można w wirtualnym społeczeństwie zarabiać prawdziwe pieniądze? Czy można się zaprzyjaźnić z innymi awatarami? Niezaznajomiony z tymi zagadnieniami czytelnik może się bardzo wiele nauczyć.

Trwałą zaletą książki Boellstorffa jest przedstawienie portretu wirtualnej kultury u progu jej akceptacji przez główny nurt życia. Zastosowane metody badawcze niewątpliwie staną się wzorem dla innych badaczy reprezentujących wyłaniającą się dopiero dziedzinę antropologii wirtualnej.

Tom Boellstorff przez ponad dwa lata prowadził obserwację uczestniczącą mieszkańców Second Life jako awatar „Tom Bukowski”. Swój projekt badawczy zrealizował w taki sam sposób, w jaki antropolodzy analizują kultury i grupy społeczne w tak zwanym realnym świecie: stosując rygorystyczne metody antropologiczne, przeanalizował takie kwestie jak płeć, rasa, seks, pieniądze, konflikt i zachowania antyspołeczne, konstruowanie czasu i miejsca oraz relacje między jednostką a grupą. Dzięki przeniesieniu metod antropologicznych na niezbadane dotychczas w ten sposób obszary Dojrzewanie w Second Life pokazuje, w jaki sposób wirtualne światy mogą wpłynąć na nasze postrzeganie tożsamości i społeczeństwa.

Miliony ludzi na całym świecie spędzają część swojego życia w internetowych, wirtualnych społecznościach. Największą z nich jest Second Life. Mieszkańcy Second Life kupują ziemię i budują domy, chadzają na koncerty i do barów, biorą udział w ślubach i nabożeństwach religijnych, kupują oraz sprzedają wirtualne towary i usługi, wchodzą w relacje towarzyskie i uczuciowe. Dojrzewanie w Second Life jest pierwszą antropologiczną analizą tego dynamicznego alternatywnego wszechświata.

Tom Boellstorff jest profesorem antropologii na University of California w Irvine i autorem książek: A Coincidence of Desires: Anthropology, Queer Studies, Indonesia oraz The Gay Archipelago: Sexuality and Nation in Indonesia (Princeton).


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,25zł

Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego
Tytuł książki: "Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego"
Autor: Tom Boellstorff
Wydawnictwo: UJ
Cena: 45.00zł 38.25zł
Klienci, którzy kupili „Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego”, kupili także:

Chemia medyczna Podstawowe zagadnienia, Graham L. Patrick, Wydawnictwo WNT
<b>Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Lambert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Przetwarzanie danych w dużej skali. Niezawodność, skalowalność i łatwość konserwacji systemów, Martin Kleppmann, Wydawnictwo Helion

Projektowanie układów scalonych CMOS, Adam Gołda, Andrzej Kos, Wydawnictwo WKiŁ
<b>KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera</b>, <font color="navy">Bernard Marr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera, Bernard Marr, Wydawnictwo Onepress

Marketing sensoryczny, Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk, Wydawnictwo PWE
<b>Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też</b>, <font color="navy">Orestes Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też, Orestes Kowalski, Wydawnictwo Sensus
<b>Nowoczesne Django</b>, <font color="navy">Sylwester Walczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Nowoczesne Django, Sylwester Walczak, Wydawnictwo Helion

Układy elektroniczne analogowe i cyfrowe Wydanie IV, A. Filipkowski, Wydawnictwo WNT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami