Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Transporter (T4) modele od IX 1990 do I 2003

Volkswagen Transporter (T4) modele od IX 1990 do I 2003

68.25zł
58.01zł
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić 39.90zł 29.93zł
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Tytuł: Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Autor: Maciej Gnyszka
ISBN: 978-83-283-3432-8
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Podręcznik skutecznego networkera.

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI - największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie.

To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski.

Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?

Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności.

Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.

Spis treści:

Rozdział 1. Krótka historia networkingu w Polsce (11)

Rozdział 2. Na czym polega networking i dlaczego mało kto o tym wie (15)
2.1. Definicja (16)
2.2. Ważna jest kolejność! (18)
2.3. Rzetelne służenie (19)
2.4. Profesjonalne proszenie o pomoc (20)

Rozdział 3. Dlaczego networking czasem działa? (23)
3.1. Trzy pouczające historie (23)
3.2. Dwa teoretyczne filary networkingu (29)
3.3. Pięć koniecznych warunków, by podróżować między chmurami społecznymi (34)

Rozdział 4. Dlaczego networking z reguły nie działa? (55)
4.1. Jak nie działa, jak działa? (56)
4.2. Stres (57)
4.3. Brak finalizacji kontraktów (58)
4.4. Delikatne komunikowanie potrzeb (59)
4.5. Czy rozdawanie wizytówek przynosi korzyści? (61)
4.6. Nie mam czasu (62)
4.7. Słaba autoprezentacja (65)
4.8. Nieufność (66)
4.9. Kolesiostwo (67)
4.10. Nierówność partnerów i onieśmielenie (69)
4.11. Rzetelność (71)
4.12. Bałagan w kontaktach (74)
4.13. Zbyt duża liczba kontaktów wirtualnych versus liczba rzeczywistych znajomości (75)
4.14. Niezgłaszanie się z prośbą o pomoc (76)
4.15. Nieposzerzanie sieci kontaktów w ramach networkingu (78)
4.16. Traktowanie networkingu jako dodatku, a nie jako jednego z narzędzi pracy (79)
4.17. Nietrafione rekomendacje a intuicja (80)
4.18. Pokemonizm (81)
4.19. Introwersja (82)
4.20. Zmyślone prośby (84)
4.21. Nie stać mnie na networking (86)
4.22. Zakończenie rozmowy (88)
4.23. Nadmiar materiału (89)
4.24. Wampiryzm (90)
4.25. Podtrzymanie relacji (91)
4.26. Pora na networking (93)
4.27. Wiedza (95)
4.28. Fałszywe przekonania (96)
4.29. Wykluczenie (97)
4.30. Lojalni klienci (98)
4.31. Brak oferty networkingowej (99)

Rozdział 5. Tydzień Hardcorowego Networkera - system (101)
5.1. Założenia (101)
5.2. Centrum tygodnia (102)
5.3. Początek tygodnia (102)
5.4. Dalsza część tygodnia (103)
5.5. Przygotowanie do spotkania networkingowego (109)
5.6. Spotkanie networkingowe (110)

Rozdział 6. Przegląd różnych ofert networkingowych i ich charakterystyka (113)
6.1. BNI, TB czy inne? (113)
6.2. Regionalne Izby Przemysłowo-Handlowe (116)
6.3. Międzynarodowe Izby Handlowe (116)

Rozdział 7. Jak przetrwać event - najlepsze strategie (119)
7.1. Wspólny problem - stres (119)
7.2. Kto przychodzi na eventy? (120)
7.3. Strategia wygrywająca (132)

Rozdział 8. Networkować można wszędzie (133)
8.1. Różne sytuacje networkingowe (133)
8.2. Strategia wygrywająca w przypadku sytuacji niespecyficznych (134)

Rozdział 9. Kultywowanie relacji (137)
9.1. Po co kultywować relacje? (137)
9.2. Zaplanowana spontaniczność? (138)
9.3. Parę dobrych sposobów na kultywowanie relacji (140)

Rozdział 10. Dobre nawyki networkera (145)
10.1. Jak mogę Ci pomóc? (145)
10.2. Naucz mnie sprzedawać swój biznes! (146)
10.3. Kto jest kontrahentem Twojego kontrahenta? (146)

Rozdział 11. Trzy etapy zaawansowania (149)
11.1. Etap I: reaktywny (149)
11.2. Etap II: proaktywny (150)
11.3. Etap III: synergiczny (150)

Rozdział 12. Dalsze pytania dotyczące networkingu, które inni zadali za Ciebie (Q&A) (151)

Rozdział 13. Co dalej? (165)

Dodatek A. Scenariusze rozmów (167)
A.1. Prośba o rekomendację (167)
A.2. Podziękowanie za rekomendację (168)
A.3. Follow-up (169)
A.4. Wyrażenie niezadowolenia (170)
A.5. Odmowa wydania rekomendacji (172)

Dodatek B. Test oceniający skłonności networkingowe (175)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Tytuł książki: "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić"
Autor: Maciej Gnyszka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić”, kupili także:

Przez władzę do miłości. Praktyczny przewodnik, Maciejewicz Filip, Wydawnictwo Sensus

Materiałoznawstwo w pytaniach i odpowiedziach, Przybyłowicz Karol, Przybyłowicz Janusz, Wydawnictwo WNT

F**k it! Rób to, co lubisz, John C. Parkin, Wydawnictwo Sensus

Czy jesteśmy sami we wszechświecie, Wojciech Kulczyk, Wydawnictwo Petrus

Jak korzystnie sprzedać mieszkanie, dom, działkę lub inną nieruchomość. Poradnik praktyków, Agata Danowska, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Anatomia zwierząt Tom 1-3 Wydanie V</b>, <font color="navy">Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Anatomia zwierząt Tom 1-3 Wydanie V, Kazimierz Krysiak, Henryk Kobryń, Franciszek Kobryńczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647, Orin Thomas, John Policelli, Ian McLean, J.C. Mackin, Paul Mancuso, Da, Wydawnictwo Microsoft Press

Optyka w zadaniach dla optometrystów, Marek Zając, Wydawnictwo DWE

Fenomenologiczny umysł, Dan Zahavi, Shaun Gallagher, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami