Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych

Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych

51.45zł
38.59zł
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić 39.90zł 28.33zł
Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić

Tytuł: Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Autor: Maciej Gnyszka
ISBN: 978-83-283-3432-8
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Podręcznik skutecznego networkera.

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI - największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie.

To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski.

Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?

Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności.

Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.

Spis treści:

Rozdział 1. Krótka historia networkingu w Polsce (11)

Rozdział 2. Na czym polega networking i dlaczego mało kto o tym wie (15)
2.1. Definicja (16)
2.2. Ważna jest kolejność! (18)
2.3. Rzetelne służenie (19)
2.4. Profesjonalne proszenie o pomoc (20)

Rozdział 3. Dlaczego networking czasem działa? (23)
3.1. Trzy pouczające historie (23)
3.2. Dwa teoretyczne filary networkingu (29)
3.3. Pięć koniecznych warunków, by podróżować między chmurami społecznymi (34)

Rozdział 4. Dlaczego networking z reguły nie działa? (55)
4.1. Jak nie działa, jak działa? (56)
4.2. Stres (57)
4.3. Brak finalizacji kontraktów (58)
4.4. Delikatne komunikowanie potrzeb (59)
4.5. Czy rozdawanie wizytówek przynosi korzyści? (61)
4.6. Nie mam czasu (62)
4.7. Słaba autoprezentacja (65)
4.8. Nieufność (66)
4.9. Kolesiostwo (67)
4.10. Nierówność partnerów i onieśmielenie (69)
4.11. Rzetelność (71)
4.12. Bałagan w kontaktach (74)
4.13. Zbyt duża liczba kontaktów wirtualnych versus liczba rzeczywistych znajomości (75)
4.14. Niezgłaszanie się z prośbą o pomoc (76)
4.15. Nieposzerzanie sieci kontaktów w ramach networkingu (78)
4.16. Traktowanie networkingu jako dodatku, a nie jako jednego z narzędzi pracy (79)
4.17. Nietrafione rekomendacje a intuicja (80)
4.18. Pokemonizm (81)
4.19. Introwersja (82)
4.20. Zmyślone prośby (84)
4.21. Nie stać mnie na networking (86)
4.22. Zakończenie rozmowy (88)
4.23. Nadmiar materiału (89)
4.24. Wampiryzm (90)
4.25. Podtrzymanie relacji (91)
4.26. Pora na networking (93)
4.27. Wiedza (95)
4.28. Fałszywe przekonania (96)
4.29. Wykluczenie (97)
4.30. Lojalni klienci (98)
4.31. Brak oferty networkingowej (99)

Rozdział 5. Tydzień Hardcorowego Networkera - system (101)
5.1. Założenia (101)
5.2. Centrum tygodnia (102)
5.3. Początek tygodnia (102)
5.4. Dalsza część tygodnia (103)
5.5. Przygotowanie do spotkania networkingowego (109)
5.6. Spotkanie networkingowe (110)

Rozdział 6. Przegląd różnych ofert networkingowych i ich charakterystyka (113)
6.1. BNI, TB czy inne? (113)
6.2. Regionalne Izby Przemysłowo-Handlowe (116)
6.3. Międzynarodowe Izby Handlowe (116)

Rozdział 7. Jak przetrwać event - najlepsze strategie (119)
7.1. Wspólny problem - stres (119)
7.2. Kto przychodzi na eventy? (120)
7.3. Strategia wygrywająca (132)

Rozdział 8. Networkować można wszędzie (133)
8.1. Różne sytuacje networkingowe (133)
8.2. Strategia wygrywająca w przypadku sytuacji niespecyficznych (134)

Rozdział 9. Kultywowanie relacji (137)
9.1. Po co kultywować relacje? (137)
9.2. Zaplanowana spontaniczność? (138)
9.3. Parę dobrych sposobów na kultywowanie relacji (140)

Rozdział 10. Dobre nawyki networkera (145)
10.1. Jak mogę Ci pomóc? (145)
10.2. Naucz mnie sprzedawać swój biznes! (146)
10.3. Kto jest kontrahentem Twojego kontrahenta? (146)

Rozdział 11. Trzy etapy zaawansowania (149)
11.1. Etap I: reaktywny (149)
11.2. Etap II: proaktywny (150)
11.3. Etap III: synergiczny (150)

Rozdział 12. Dalsze pytania dotyczące networkingu, które inni zadali za Ciebie (Q&A) (151)

Rozdział 13. Co dalej? (165)

Dodatek A. Scenariusze rozmów (167)
A.1. Prośba o rekomendację (167)
A.2. Podziękowanie za rekomendację (168)
A.3. Follow-up (169)
A.4. Wyrażenie niezadowolenia (170)
A.5. Odmowa wydania rekomendacji (172)

Dodatek B. Test oceniający skłonności networkingowe (175)

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić
Tytuł książki: "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić"
Autor: Maciej Gnyszka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić”, kupili także:
<b>Polimerowe kompozyty konstrukcyjne</b>, <font color="navy">Wacław Królikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Polimerowe kompozyty konstrukcyjne, Wacław Królikowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka treningu mentalnego. Jak osiągnąć maksimum możliwości</b>, <font color="navy">DC Gonzalez</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka treningu mentalnego. Jak osiągnąć maksimum możliwości, DC Gonzalez, Wydawnictwo Sensus
<b>Co nas drażni, co nas wkurza</b>, <font color="navy">Joe Palca , Flora Lichtman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inteligentna sieć. Algorytmy przyszłości. Wydanie II</b>, <font color="navy">Douglas McIlwraith, Haralambos Marmanis, Dmitry Babenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Inteligentna sieć. Algorytmy przyszłości. Wydanie II, Douglas McIlwraith, Haralambos Marmanis, Dmitry Babenko, Wydawnictwo HELION
<b>Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania, Al Sweigart, Wydawnictwo HELION
<b>Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego Wydanie II</b>, <font color="navy">Leszek Konieczny , Paweł Spólnik , Irena Roterman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego Wydanie II, Leszek Konieczny , Paweł Spólnik , Irena Roterman, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

59.90zł
43.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION

piątek, 24 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami