Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 3 (typu E46)

BMW serii 3 (typu E46)

70.56zł
59.98zł
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka 149.00zł
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka

Tytuł: Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
Tytuł oryginalny Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice
Autor: Dave Chaffey
ISBN: 978-83-01-18361-5
Ilość stron: 800
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


• Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
• Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
• Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Publikacja zawiera także:
• ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
• wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
• rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
• case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady, jak je zastosować w swojej organizacji.

Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka”, kupili także:

Nurkowanie w sprzęcie ABC Maska, fajka, płetwy, Heinz Kasinger, Paul W. Munzinger, Wydawnictwo Alma-Press

Design XX wieku Główne nurty i style we współczesnym designie, Lakshmi Bhaskaran, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Tablice fizyczne z astronomią, Alicja Nawrot, Wydawnictwo Greg

Polsko-angielski słownik matematyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Programowanie w języku Clojure, Stuart Halloway, Aaron Bedra, Wydawnictwo Helion
<b>Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty</b>, <font color="navy">Dave Clayton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak to zrobić w InDesignie? Proste sposoby, szybkie efekty, Dave Clayton, Wydawnictwo Helion

Bezpieczeństwo systemu Linux w praktyce. Receptury. Wydanie II, Tajinder Kalsi, Wydawnictwo Helion

Drony. Wprowadzenie, Ty Audronis, Wydawnictwo Helion

Android 3 Tworzenie aplikacji, Satya Komatineni, Dave MacLean , Sayed Hashimi, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami