Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Laboratorium w szufladzie Chemia

Laboratorium w szufladzie Chemia

49.00zł
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka 149.00zł
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka

Tytuł: Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
Tytuł oryginalny Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice
Autor: Dave Chaffey
ISBN: 978-83-01-18361-5
Ilość stron: 800
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


• Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
• Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
• Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Publikacja zawiera także:
• ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
• wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
• rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
• case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady, jak je zastosować w swojej organizacji.

Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka”, kupili także:

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Cele! Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, szybciej, niż myślisz, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Zwycięstwo bez walki Strategie przeciw agresji, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress

ECDL CAD, Mariusz Rogulski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Biotechnologia w ochronie środowiska z CD-ROM, Ewa Klimiuk, Maria Łebkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizyka Leksykon ucznia, Kamińska Monika, Wydawnictwo WNT

MATLAB i podstawy telekomunikacji, Jacek Izydorczyk i inni, Wydawnictwo Helion

Jak nauczyć teorii względności swojego psa, Chad Orzel, Wydawnictwo Prószyński
<b>Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!</b>, <font color="navy">Max Wainewright</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!, Max Wainewright, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami