Tytuł: | Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka | Tytuł oryginalny | Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice | Autor: | Dave Chaffey | ISBN: | 978-83-01-18361-5 | Ilość stron: | 800 | Data wydania: | 03/2016 | Oprawa: | Miękka | Format: | 20.5x28.5cm | Wydawnictwo: | Naukowe PWN | Cena: | 149.00zł |
• Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
• Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
• Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.
Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.
Publikacja zawiera także:
• ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
• wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
• rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
• case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady, jak je zastosować w swojej organizacji.
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka --- Pozycja niedostępna.---
|