Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka 149.00zł
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka

Tytuł: Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
Tytuł oryginalny Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice
Autor: Dave Chaffey
ISBN: 978-83-01-18361-5
Ilość stron: 800
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


• Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
• Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
• Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Publikacja zawiera także:
• ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
• wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
• rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
• case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady, jak je zastosować w swojej organizacji.

Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka”, kupili także:

Podstawy obsługi komputera Pierwsza pomoc Wydanie II, Krzysztof Rychlicki-Kicior, Wydawnictwo Helion

Mózg zmienia się sam, Norman Doidge, Wydawnictwo Vital

Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone, Wiktor Lech, Wydawnictwo Septem

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course, Official Academic Course, Wydawnictwo Microsoft Press

Współczesne systemy zarządzania Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko, Marek Bugdol, Piotr Jedynak, Wydawnictwo Onepress

Fascynujący świat robotów. Przewodnik dla konstruktorów, John Baichtal, Wydawnictwo Helion

LabVIEW w praktyce, Marcin Chruściel, Wydawnictwo BTC

Renault Megane modele 1999-2002, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Transport intermodalny Projektowanie terminali przeładunkowych, Marianna Jacyna, Dariusz Pyza , Roland Jachimowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami