Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka 149.00zł
Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka

Tytuł: Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
Tytuł oryginalny Digital Business and E-Commerce Management. Strategy, Implementation and Practice
Autor: Dave Chaffey
ISBN: 978-83-01-18361-5
Ilość stron: 800
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


• Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
• Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
• Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?

„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.

Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.

Publikacja zawiera także:
• ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
• wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
• rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
• case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.

Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady, jak je zastosować w swojej organizacji.

Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka”, kupili także:

Zaawansowana rachunkowość finansowa, Teresa Martyniuk, Danuta Małkowska, Wydawnictwo PWE

Przewodnik po statystyce dla socjologów Wydanie 3, Maria Nawojczyk, Wydawnictwo SPSS

Podstawy procesów spalania, Andrzej Kowalewicz, Wydawnictwo WNT
<b>F**k it. Tylko spokój może cię uratować</b>, <font color="navy">John C. Parkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
F**k it. Tylko spokój może cię uratować, John C. Parkin, Wydawnictwo Sensus

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta, Dominika Maison, Wydawnictwo Naukowe PWN

Procedura zgłoszenia robót budowlanych, Bartosz Majchrzak, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu</b>, <font color="navy">Michiel Rozema, Henk Vlootman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu, Michiel Rozema, Henk Vlootman, Wydawnictwo Helion
<b>Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III</b>, <font color="navy">Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III, Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski, Wydawnictwo Helion

Marketing Premium, Dominika Trawka, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami