Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niezwykłe liczby profesora Stewarta

Niezwykłe liczby profesora Stewarta

42.00zł
33.60zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe 39.90zł 10.37zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Tytuł: Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
ISBN: 978-83-246-3804-8
Ilość stron: 280
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł


Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler
Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin

Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.

Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki.

Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)
  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
  • Impact (oddziaływanie)
  • New Reality (nowa rzeczywistość)
  • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!

Rozdziały:

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
  • 4. Własna propozycja wartości (47)

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolączki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. Zgłębianie potrzeb (121)
  • 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Tytuł książki: "Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe"
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł
Klienci, którzy kupili „Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe”, kupili także:
<b>Wojownik SEO Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach</b>, <font color="navy">John I. Jerkovic</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wojownik SEO Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach, John I. Jerkovic, Wydawnictwo HELION
<b>Automatyczne tworzenie semantycznych słowników walencyjnych</b>, <font color="navy">Elżbieta Hajnicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Automatyczne tworzenie semantycznych słowników walencyjnych, Elżbieta Hajnicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Anatomia w piłce nożnej</b>, <font color="navy">Donald T. Kirkendall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w piłce nożnej, Donald T. Kirkendall, Wydawnictwo Muza
<b>Prawda ostateczna Jak odkryliśmy narodziny Wszechświata</b>, <font color="navy">John Gribbin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Prawda ostateczna Jak odkryliśmy narodziny Wszechświata, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Hydrofitowe oczyszczanie wód i ścieków</b>, <font color="navy">Hanna Obarska-Pempkowiak, Magdalena Gajewska, Ewa Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydrofitowe oczyszczanie wód i ścieków, Hanna Obarska-Pempkowiak, Magdalena Gajewska, Ewa Wojciechowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Odruchy, uczenie się i zachowanie Okno do umysłu dziecka</b>, <font color="navy">Sally Goddard-Blythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Odruchy, uczenie się i zachowanie Okno do umysłu dziecka, Sally Goddard-Blythe, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Visual C# 2005 krok po kroku</b>, <font color="navy">John Sharp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual C# 2005 krok po kroku, John Sharp, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Wartości estetyczne w metrologii</b>, <font color="navy">Jan Malinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wartości estetyczne w metrologii, Jan Malinowski, Wydawnictwo WNT
<b>Świat według Mozilli Thunderbirds</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Świat według Mozilli Thunderbirds, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Dioptryka - Kartezjusz

Dioptryka - Kartezjusz

30.00zł
24.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

poniedziałek, 18 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami