Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!

Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!

50.40zł
42.84zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe 39.90zł 10.37zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Tytuł: Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
ISBN: 978-83-246-3804-8
Ilość stron: 280
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł


Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler
Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin

Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.

Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki.

Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)
  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
  • Impact (oddziaływanie)
  • New Reality (nowa rzeczywistość)
  • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!

Rozdziały:

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
  • 4. Własna propozycja wartości (47)

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolączki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. Zgłębianie potrzeb (121)
  • 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Tytuł książki: "Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe"
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł
Klienci, którzy kupili „Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe”, kupili także:
<b>Język VHDL Projektowanie programowalnych układów logicznych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Skahill Kevin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Język VHDL Projektowanie programowalnych układów logicznych Wydanie 2, Skahill Kevin, Wydawnictwo WNT
<b>Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie</b>, <font color="navy">Tom Hayes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie, Tom Hayes, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 3</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 3, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>CSS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie IV</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie IV, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór</b>, <font color="navy">Barbara Maria Morawiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór, Barbara Maria Morawiec, Wydawnictwo Onepress
<b>Fitness dla kobiet + płyta DVD</b>, <font color="navy">Paulina Bernatek-Brzózka, Tomasz Brzózka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Siedmioróg</font>
Fitness dla kobiet + płyta DVD, Paulina Bernatek-Brzózka, Tomasz Brzózka, Wydawnictwo Siedmioróg
<b>Operacje gospodarcze w praktyce księgowej Wydanie 3</b>, <font color="navy">Roman Seredyński, Katarzyna Szaruga, Marta Dziedzia, Arkadiusz Lenarci</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Operacje gospodarcze w praktyce księgowej Wydanie 3, Roman Seredyński, Katarzyna Szaruga, Marta Dziedzia, Arkadiusz Lenarci, Wydawnictwo ODDK
<b>Organizacja sprzedaży</b>, <font color="navy">Halina Zielińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Organizacja sprzedaży, Halina Zielińska, Wydawnictwo REA
<b>Towaroznawstwo dla logistyki</b>, <font color="navy">Tomasz Jałowiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Towaroznawstwo dla logistyki, Tomasz Jałowiec, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Elektrownie jądrowe Wydanie II

Elektrownie jądrowe Wydanie II

69.00zł
50.37zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych Władysław R. Gundlach WNT
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION

niedziela, 21 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami