Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Systemy logistyczne Część 2

Systemy logistyczne Część 2

40.00zł
34.00zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe 39.90zł 10.37zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Tytuł: Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
ISBN: 978-83-246-3804-8
Ilość stron: 280
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł


Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler
Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin

Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.

Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki.

Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)
  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
  • Impact (oddziaływanie)
  • New Reality (nowa rzeczywistość)
  • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!

Rozdziały:

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
  • 4. Własna propozycja wartości (47)

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolączki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. Zgłębianie potrzeb (121)
  • 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Tytuł książki: "Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe"
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł
Klienci, którzy kupili „Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe”, kupili także:
<b>Fragmenty kopernikańskie</b>, <font color="navy">Galileusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Fragmenty kopernikańskie, Galileusz, Wydawnictwo WUW
<b>Instalacje elektryczne we współczesnych domach jednorodzinnych</b>, <font color="navy">Janusz Strzyżewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wiedza i Praktyka</font>
Instalacje elektryczne we współczesnych domach jednorodzinnych, Janusz Strzyżewski, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
<b>Ewaluacja talentu Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji</b>, <font color="navy">Tony Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ewaluacja talentu Nowa strategia zarządzania talentami w organizacji, Tony Davis, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Techniki informacyjne w badaniach systemowych</b>, <font color="navy">Pod redakcja Piotra Kulczyckiego, Olgierda Hryniewicza, Janusza Kacprz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Techniki informacyjne w badaniach systemowych, Pod redakcja Piotra Kulczyckiego, Olgierda Hryniewicza, Janusza Kacprz, Wydawnictwo WNT
<b>50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku</b>, <font color="navy">Gever Tulley, Julie Spiegler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku, Gever Tulley, Julie Spiegler, Wydawnictwo Septem
<b>Logistyka procesów produkcji</b>, <font color="navy">Anna Rudawska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Logistyka procesów produkcji, Anna Rudawska, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Biznes rodzinny</b>, <font color="navy">Grant Thornton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznes rodzinny, Grant Thornton, Wydawnictwo Onepress
<b>Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania</b>, <font color="navy">Piotr Górecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wzmacniacze operacyjne Podstawy aplikacje zastosowania, Piotr Górecki, Wydawnictwo BTC
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT

sobota, 20 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami