Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra IV i Zafira III

Opel Astra IV i Zafira III

75.00zł
56.25zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe 39.90zł 10.37zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Tytuł: Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
ISBN: 978-83-246-3804-8
Ilość stron: 280
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł


Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler
Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin

Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.

Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki.

Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)
  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
  • Impact (oddziaływanie)
  • New Reality (nowa rzeczywistość)
  • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!

Rozdziały:

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
  • 4. Własna propozycja wartości (47)

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolączki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. Zgłębianie potrzeb (121)
  • 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Tytuł książki: "Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe"
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł
Klienci, którzy kupili „Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe”, kupili także:
<b>Vademecum teleinformatyka III</b>, <font color="navy">praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo IDG</font>
Vademecum teleinformatyka III, praca zbiorowa, Wydawnictwo IDG
<b>Wielki Brat Rok 2010 Systemy monitoringu wizyjnego Aspekty kryminalistyczne, kryminologiczne i prawne</b>, <font color="navy">Paweł Waszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Wielki Brat Rok 2010 Systemy monitoringu wizyjnego Aspekty kryminalistyczne, kryminologiczne i prawne, Paweł Waszkiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania</b>, <font color="navy">Steven Weinberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania, Steven Weinberg, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie i wykonywanie lokalnej sieci komputerowej Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.1</b>, <font color="navy">Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Projektowanie i wykonywanie lokalnej sieci komputerowej Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.1, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP
<b>Big Data w przemyśle Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kosztów procesów?</b>, <font color="navy">Lee Hyunjoung</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Big Data w przemyśle Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kosztów procesów?, Lee Hyunjoung, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Vademecum Matematyka Liceum</b>, <font color="navy">Robert Całka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Greg</font>
Vademecum Matematyka Liceum, Robert Całka, Wydawnictwo Greg
<b>Orzeł czy reszka?</b>, <font color="navy">Hugo Steinhaus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Orzeł czy reszka?, Hugo Steinhaus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Access 2007 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Andrew Unsworth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2007 PL Seria praktyk, Andrew Unsworth, Wydawnictwo HELION
<b>Dogoterapia</b>, <font color="navy">Kasper Sipowicz, Edyta Najbert, Tadeusz Pietras</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dogoterapia, Kasper Sipowicz, Edyta Najbert, Tadeusz Pietras, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce

Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce

49.90zł
12.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN

sobota, 21 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami