Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku

Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku

92.40zł
69.30zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe 39.90zł 10.37zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe

Tytuł: Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
ISBN: 978-83-246-3804-8
Ilość stron: 280
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł


Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler
Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin

Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.

Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki.

Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

  • Rapport (porozumienie)
  • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
  • Impact (oddziaływanie)
  • New Reality (nowa rzeczywistość)
  • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!

Rozdziały:

Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)

  • 1. Wprowadzenie (15)
  • 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
  • 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
  • 4. Własna propozycja wartości (47)

Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)

  • 5. Relacje (63)
  • 6. Aspiracje i bolączki (71)
  • 7. I co dalej? (83)
  • 8. Nowa rzeczywistość (99)
  • 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
  • 10. Zgłębianie potrzeb (121)
  • 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
  • 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)

Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)

  • 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
  • 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
  • 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
  • 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
  • 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
  • 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
  • 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
Tytuł książki: "Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe"
Autor: Mike Schultz, John E. Doerr
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 10.37zł
Klienci, którzy kupili „Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe”, kupili także:
<b>Umysł matematyczny</b>, <font color="navy">Bartosz Brożek, Mateusz Hohol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Umysł matematyczny, Bartosz Brożek, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Fizyka i astronomia Zbiór zadań maturalnych z płytą CD Najważniejsze wzory Zadania Wskazówki i odpowiedzi</b>, <font color="navy">Mariusz Panak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyka i astronomia Zbiór zadań maturalnych z płytą CD Najważniejsze wzory Zadania Wskazówki i odpowiedzi, Mariusz Panak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komputer z Windows Vista rozszerzony samouczek dla nieinformatyków</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Komputer z Windows Vista rozszerzony samouczek dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora</b>, <font color="navy">Henry Blodget</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora, Henry Blodget, Wydawnictwo Onepress
<b>Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie</b>, <font color="navy">Gary Vaynerchuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie, Gary Vaynerchuk, Wydawnictwo Onepress
<b>Dacia Logan</b>, <font color="navy">Andrzej Wendrychowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Dacia Logan, Andrzej Wendrychowicz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Biopaliwa Technologie dla zrównoważonego rozwoju</b>, <font color="navy">Ewa Klimiuk, Małgorzata Pawłowska, Tomasz Pokój</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biopaliwa Technologie dla zrównoważonego rozwoju, Ewa Klimiuk, Małgorzata Pawłowska, Tomasz Pokój, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pro Tools 8 ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Krzysztof Maszota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Audiologos</font>
Pro Tools 8 ilustrowany przewodnik, Krzysztof Maszota, Wydawnictwo Audiologos
<b>Księga nieskończoności</b>, <font color="navy">John D. Barrow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Księga nieskończoności, John D. Barrow, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

niedziela, 19 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami