Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Design XX wieku 129.90zł 110.42zł
Design XX wieku

Tytuł: Design XX wieku
Autor: Judith Miller
ISBN: 978-83-7881-957-8
Ilość stron: 304
Data wydania: 07/2014
Oprawa: Twarda
Format: 24.0x27.9cm
Wydawnictwo: Buchmann
Cena: 129.90zł 110.42zł


Pierwsza książka z nowej serii specjalistycznych albumów Judith Miller poświęconych sztuce nowoczesnej. Wzornictwo XX wieku jest piękne, funkcjonalne, niepowtarzalne, a jeszcze stosunkowo niedrogie.

Projekty, które były postrzegane jako zbyt awangardowe do zastosowania funkcjonalnego, są teraz doceniane jako przejawy odważnego sposobu myślenia i oryginalności.

Zwiera mnóstwo kolorowych zdjęć oraz dogłębną analizę fenomenalnego zjawiska, jakim jest wzornictwo XX wieku.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 110,42zł

Design XX wieku
Tytuł książki: "Design XX wieku"
Autor: Judith Miller
Wydawnictwo: Buchmann
Cena: 129.90zł 110.42zł
Klienci, którzy kupili „Design XX wieku”, kupili także:
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress

Przekrój przez wszechświat, Łukasz Lamża, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo, Alexander Halavais, Wydawnictwo Naukowe PWN

Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników, Paul Hauge, Wydawnictwo Onepress

MIS Systemy informatyczne zarządzania, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo PLACET
<b>Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracl</b>, <font color="navy">Kim Berg Hansen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Praktyczna nauka SQL dla Oracle. Wykorzystaj ogromne możliwości bazy danych Oracl, Kim Berg Hansen, Wydawnictwo Helion
<b>Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Paulina Polko, Roman Polko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szefologika, czyli logika szefowania. Wydanie 2 rozszerzone, Paulina Polko, Roman Polko, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem Tom 1-2, Frank K. Reilly, Keith C. Brown, Wydawnictwo PWE

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami