Autor: Kathryn Best
ISBN: 978-83-01-15917-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2009
Publikacja wprowadza czytelników w najważniejsze aspekty wiedzy, praktyki i metodyki w zakresie zarządzania wzornictwem. Szczególną uwagę poświęca tworzeniu strategii, organizacji procesu projektowego i nadzorowi nad wdrożeniem nowego produktu.
Zarządzanie strategiami wzornictwa, procesami projektowymi i rozwojem nowych produktów to temat skomplikowany. Jego rola we współczesnym świecie wzrasta, firmy i korporacje zaczynają stopniowo postrzegać design jako integralną część procesu decyzyjnego.
Książka przedstawia ogólne tło dyscypliny, a następnie opisuje poszczególne etapy wykorzystania wzornictwa w biznesie. Znajdziemy w niej ważne pytania zachęcające do namysłu, fachowe studia przypadku, a także wywiady ilustrujące opisywaną wiedzę.
Omawia również najważniejsze umiejętności, które łączą zarządzanie kreatywnością, teorię akademicką i praktykę zawodową.
Design Management --- Pozycja niedostępna.---
|