Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Motocykle Poradnik obsługi i naprawy

Motocykle Poradnik obsługi i naprawy

95.55zł
81.22zł
Design i grafika dzisiaj 79.00zł
Design i grafika dzisiaj

Autor: Quentin Newark

ISBN: 83-922797-1-9

Ilość stron: 256

Data wydania: 2006

Design i Grafika Dzisiaj prezentuje różne dziedziny grafiki użytkowej, analizuje je poprzez typografię, połączenie tekstu i obrazu, co jest jej sednem, oraz przez proces powielania wszelkich przejawów wzornictwa. Ksiażka zaczyna się od badania zjawisk kształtujacych design. Dotyka więc: ekonomii, etyki, technologii, teorii i rozwoju innych dziedzin sztuki. Śledzi też w jaki sposób na przestrzeni wieków rozwijał się design, poczawszy od niemieckiego sredniowiecza do czasów współczesnych, obejmując: telewizję i strony internetowe czay zagadnienia bandu.

Design i grafika dzisiaj
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Design i grafika dzisiaj”, kupili także:

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego, Alison Williams,Roddy Mullin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Windows Media Center domowe centrum rozrywki, Michael Miller, The Green Button, Wydawnictwo Helion

Opakowania transportowe Poradnik, Stefan Jakowski, Wydawnictwo WNT

Druga pensja z sieci Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy, David Lindahl, Jonathan Rozek, Wydawnictwo Onepress

Sztuka podejmowania decyzji Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów, Gary Klein, Wydawnictwo Onepress

Zagłada Atlantydy, Frank Joseph, Wydawnictwo Amber

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa, Joanna Świerk, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem, Matthew Dixon, Brent Adamson, Wydawnictwo Onepress

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II, Jeff Gothelf, Josh Seiden, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami