Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery LPC1100 Pierwsze kroki

Mikrokontrolery LPC1100 Pierwsze kroki

69.00zł
55.20zł
Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów 59.00zł
Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów

Tytuł: Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów
Autor: David Kadavy
ISBN: 978-83-246-4452-0
Ilość stron: 344
Data wydania: 07/2012
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł


Pasjonująca wyprawa w świat projektów!

Tego jeszcze nie było! Książka, która rozprawia się z mitami oraz wyjaśnia powszechnie przyjęte założenia. Prawda, że Comic Sans to znienawidzona czcionka? Ale czy wiesz dlaczego? Czy złota proporcja faktycznie ma znaczenie? Dlaczego Monet nigdy nie używał czarnego na swoich obrazach? To tylko niektóre z pytań, nad którymi zastanawia się David Kadavy — utytułowany projektant, który rozłożył klasyczne zasady projektowania i techniki webdesignerów na części pierwsze. Co jeszcze umieścił w tej wyjątkowej książce?

Znajdziesz tu mnóstwo informacji na temat typografii, grafiki tworzonej na potrzeby stron internetowych oraz teorii kolorów. W trakcie lektury nauczysz się dobierać odpowiednie proporcje projektu oraz wykorzystywać kolory do ożywienia swojego dzieła. Ponadto zdobędziesz ogromną wiedzę na temat odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni i tworzenia przejrzystych układów.

Jeżeli chcesz tworzyć eleganckie, intrygujące i przyciągające wzrok prace, ta książka wprost idealnie spełni Twoje oczekiwania. Dodatkowo zawiera ona wiele informacji o niuansach i sprawach historycznych, lecz wciąż mających wpływ na dzisiejsze sposoby projektowania. Uważaj, ta lektura naprawdę wciąga!

Dowiedz się:

  • dlaczego używanie czcionki Comic Sans jest niewskazane
  • w jaki sposób teoria kolorów wpływa na codzienną pracę
  • jak zapewnić projektowi przejrzystość

Myśl jak haker, a Twoje projekty będą nowatorskie, niebanalne i funkcjonalne.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I ZROZUMIEĆ DESIGN
Rozdział 1. Dlaczego design jest ważny (23)

  • Czym design jest (25)
  • Czym design nie jest (27)
  • Warstwy projektu (29)
    • Cel (31)
    • Medium i technologia (31)
    • Decyzje estetyczne (32)
  • Podsumowanie (32)

Rozdział 2. Funkcje designu (33)

  • Projektowanie graficzne a projektowanie doświadczenia użytkownika (35)
    • Podstawy projektowania doświadczenia użytkownika (36)
    • Projekty wizualne w różnych kategoriach produktów (38)
  • Czasami wystarczy przeciętna oprawa graficzna (39)
  • Oprawa graficzna bywa atutem (40)
  • Analiza doświadczenia użytkownika na Twitterze (42)
    • Persony użytkowników (43)
    • Przypadki użycia (44)
    • Szkielet (46)
  • Wiedza stosowana (47)

CZĘŚĆ II MEDIUM I FORMA
Rozdział 3. Medium i forma w typografii (51)

  • Tragedia złych wyborów: dlaczego nienawidzimy Comic Sans (52)
  • Typograf w powrozach: słowo i jego niezmienna forma (59)
  • Kształtowanie się naszego alfabetu (61)
  • Narodziny naszych liter (64)
    • Twitter Cesarstwa Rzymskiego (65)
    • Rozkwit typografii rzymskiej (66)
  • Krój, który przeżył (76)
    • Wynalezienie i upowszechnienie druku (76)
    • Wycinanie stempli: kołyska niezmiennej formy słowa (77)
    • Wenecja i renesans (78)
    • Francja i Garamond (79)
  • Garamond współcześnie: dlaczego nie używamy go w internecie (79)
    • Narodziny "fontów internetowych" (80)
    • Wielki krok naprzód (81)
    • Trzecia droga (82)
    • Ograniczenia można twórczo wykorzystać - a nawet parodiować (85)
  • Wiedza w praktyce (87)

Rozdział 4. Technologia i kultura (89)

  • Jak powstają trendy (90)
    • Narodziny impresjonizmu (90)
    • Grafika w Web 2.0 (96)
  • Design to również SEO (104)
    • Dlaczego SEO jest ważne (107)
    • Dobór właściwych słów kluczowych (108)
    • Treść i kodowanie (110)
  • Wiedza w praktyce (116)

CZĘŚĆ III KOMPOZYCJA
Rozdział 5. Oszukańcza złota liczba: zrozumieć proporcje (119)

  • Czym są proporcje? (121)
  • Proporcja i design (123)
  • Fakty i mity o złotej proporcji (124)
    • Złota proporcja i ciąg Fibonacciego: podobne, lecz inne (126)
    • Złota proporcja a człowiek (127)
    • Mity o złotej proporcji (129)
  • Inne atrakcyjne proporcje (133)
    • Prostokąt 1:√2 (133)
    • Prostokąt 2:3 (134)
    • Prostokąt 3:4 (135)
  • Proporcje w naszym świecie (135)
    • Muzyka i taniec (136)
    • Przyroda (137)
    • Komputery i urządzenia przenośne (139)
  • Proporcje w praktyce (140)
  • Wiedza w praktyce (146)

Rozdział 6. Przyciągnąć wzrok: zasady kompozycji (147)

  • Relacje kompozycyjne (148)
    • Kierunek czytania (149)
    • Prowadzenie wzroku przez kompozycję (150)
    • Relacje między pierwszym planem a tłem (155)
  • Zasady projektowania (158)
    • Dominacja (159)
    • Podobieństwo (160)
    • Rytm (162)
    • Faktura (164)
    • Kierunek (165)
    • Kontrast (170)
  • Dlaczego logo MailChimp jest piękne: zastosowanie zasad kompozycji i projektowania (171)
    • Relacje między pierwszym planem a tłem (173)
    • Dominacja (174)
    • Podobieństwo (174)
    • Rytm (176)
    • Faktura (177)
    • Kierunek (177)
    • Kontrast (177)
  • Wiedza w praktyce (179)

Rozdział 7. Ożywić informacje: hierarchia wizualna (181)

  • Jak rozumiem hierarchię (182)
    • Hierarchia jest ekspresyjna (184)
    • Na hierarchię może wpłynąć wiele czynników wizualnych (184)
  • Czynniki hierarchizujące - wszystkie z osobna (185)
    • Przestrzeń negatywna (186)
    • Grubość i wielkość pisma (191)
    • Kolor (195)
    • Dekoracje (196)
  • Hierarchia w działaniu (201)
  • Wiedza w praktyce (204)

CZĘŚĆ IV KOLOR
Rozdział 8. Nauka o barwach (209)

  • Czym jest kolor? (211)
  • Oczy, które kłamią (212)
    • Metameryzm (213)
    • Stałość barw (213)
    • Powidoki (214)
  • Jak działa układ wzrokowy (215)
    • Czopki (215)
    • Teoria trzech kolorów a teoria kolorów przeciwstawnych (216)
    • Mieszanie kolorów widma a koło barw (218)
    • Ślepota barw (219)
  • Określić barwy (221)
    • Munsell (222)
    • Odcień, nasycenie i wartość (223)
    • Model barw Lab (224)
  • Modele kolorów i grafiki informacyjne (225)
    • Kolor i dane jakościowe (225)
    • Kolor i dane ilościowe (226)
    • Sekwencyjne a rozbieżne palety kolorów (230)
  • Myślenie systemem szesnastkowym: zrozumieć kolory internetowe (231)
    • Zrozumieć RGB (232)
    • RGB w systemie szesnastkowym (234)
    • Poruszanie się po szesnastkowym "sześcianie" (235)
    • Przyszłość: HSL (238)
  • Modele kolorów w działaniu: dlaczego wizytówki i strony internetowe wyglądają (i będą wyglądać) inaczej (239)
    • Ekrany RGB a drukowanie w CMYK (240)
    • Gamy kolorów (241)
    • Praca z różnymi nośnikami i zarządzanie kolorem (243)
  • Wiedza w praktyce (247)

Rozdział 9. Teoria koloru (249)

  • Reakcje na barwy na przestrzeni dziejów (251)
  • Reakcje na barwy a biologia człowieka (251)
  • Potęga czerwieni: dlaczego nigdy nie sprostasz "wyzwaniu Target" (252)
    • Jak czerwień działa na mózg (253)
    • Kora przedczołowa i racjonalne myślenie (253)
    • Atak na korę przedczołową (254)
    • Kora przedczołowa i podejmowanie decyzji (255)
    • Kolor i kontekst (257)
    • Co to oznacza (258)
  • Badania nad innymi kolorami (259)
  • Kolor i kultura (260)
  • Schematy kolorystyczne i koło barw (261)
  • Wybór kolorów i konwencje internetowe (263)
    • Tła (263)
    • Grafika i tekst (264)
    • Kolory akcentujące (268)
  • Interakcja barw: dlaczego Monet nigdy nie malował na czarno (268)
    • Impresjoniści: mistrzowie barw (269)
    • Teoria kolorów: co odkryli impresjoniści (270)
    • Jak Monet używał kolorów (274)
    • Używaj kolorów jak Monet (276)
  • Schematy kolorystyczne (278)
    • Monochromatyczny (278)
    • Analogiczny (280)
    • Komplementarny (280)
    • Półkomplementarny (284)
    • Triadyczny (284)
    • Tetradyczny (287)
    • Wariacje (288)
  • Kreowanie nastroju kolorem (290)
    • Tajemniczy, ekskluzywny (291)
    • Ożywiony (292)
    • Przytłumione (294)
    • Naturalne (295)
  • Kreatory palet i schematów kolorystycznych (296)
  • Wiedza w praktyce (298)

DODATKI
Dodatek A Dobór i zestawianie krojów (301)

  • Klasyfikacja krojów pisma (303)
    • Kroje szeryfowe (304)
    • Kroje bezszeryfowe (306)
    • Kroje afiszowe (306)
  • Struktura liter: szkielet (307)
    • Kroje humanistyczne (307)
    • Kroje geometryczne (308)
    • Kroje realistyczne (308)
  • Zestawianie krojów (308)
    • Zasada (309)
    • Wyjątek (309)
    • Dlaczego kroje do siebie pasują (311)
    • Najsprytniejsza sztuczka: wybierz sobie jednego typografa (316)
  • Wszystkie kroje, które będą Ci kiedykolwiek potrzebne (317)

Dodatek B Etykieta typograficzna (321)

  • Zniekształcanie pisma: czego nie robić (323)
    • Sztuczne pogrubienie (323)
    • Sztuczna kursywa (323)
    • Sztuczne kapitaliki (324)
    • Rozciąganie tekstu (326)
    • Obrysowywanie tekstu (327)
    • Tekst a obrazy i tekstury (328)
  • Skład tekstu (329)
    • Akapity (329)
    • Unikaj justowania (331)
    • Unikanie bękartów i szewców (332)
  • Szczegóły (332)
    • Cudzysłów cudzysłowowi nierówny (333)
    • Pauzy, półpauzy i łączniki (333)
    • Ligatury łączą litery (334)
Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów
Tytuł książki: "Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów"
Autor: David Kadavy
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Design dla hakerów Sekrety genialnych projektów”, kupili także:
<b>Gotowanie dla Geeków Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka</b>, <font color="navy">Jeff Potter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gotowanie dla Geeków Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka, Jeff Potter, Wydawnictwo HELION
<b>Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3</b>, <font color="navy">Ben Frain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3, Ben Frain, Wydawnictwo HELION
<b>Monitorowanie otoczenia z Arduino</b>, <font color="navy">Emily Gertz, Patrick Di Justo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Monitorowanie otoczenia z Arduino, Emily Gertz, Patrick Di Justo, Wydawnictwo HELION
<b>Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II</b>, <font color="navy">Von Glitschka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Grafika wektorowa. Szkolenie podstawowe. Wydanie II, Von Glitschka, Wydawnictwo HELION
<b>Lifehacker Jak żyć i pracować z głową Wydanie III</b>, <font color="navy">Adam Pash, Gina Trapani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lifehacker Jak żyć i pracować z głową Wydanie III, Adam Pash, Gina Trapani, Wydawnictwo HELION
<b>Photoshop Twoje projekty krok po kroku</b>, <font color="navy">Tomasz Gądek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop Twoje projekty krok po kroku, Tomasz Gądek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Linux w systemach i.MX 6 series

Linux w systemach i.MX 6 series

86.00zł
68.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 2 Kinematyka Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN

sobota, 18 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami