Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
83.90zł
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe 35.00zł
Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe

Autor: Bogna Gawrońska-Nowak,  Grzegorz Walerysiak

ISBN: 83-208-1557-6

Ilość stron: 228

Data wydania: 2005

Podręcznik akademicki prezentujący, na poziomie podstawowym, szeroką problematykę zastosowania metod ilościowych w ekonomii.

Każdą z trzech części książki ("Podstawy modelowania", "Podejmowanie decyzji ekonomicznych", "Rynek jako źródło informacji w procesie decyzyjnym") rozpoczyna prezentacja zagadnień teoretycznych, po niej następuje opis metod ilościowych wykorzystywanych do rozwiązania danego problemu ekonomicznego, kończy zaś rozważania bogaty zestaw zadań i studiów przypadku.

Rozdziały:

Rozdział 1. Modelowanie zależności ekonomicznych
1.1. Model jako narzędzie analizy
1.2. Modelowanie popytu
1.3. Modelowanie innych zależności ekonomicznych
1.4. Przykłady prognozowania popytu z wykorzystaniem modeli
1.5. Modelowanie wybranych zależności makroekonomicznych
1.6. Zadania
1.7. Odpowiedzi do zadań

Rozdział 2. Rynek jako źródło informacji
2.1. Analiza równowagi na rynku mikroekonomicznym
2.2. Statyka porównawcza rynku mikroekonomicznego
2.3. Efekty ingerencji państwa w mechanizm rynkowy
2.4. Analiza równowagi na rynku pracy
2.5. Analiza równowagi ogólnej
2.6. Zadania
2.7. Odpowiedzi do zadań

Rozdział 3. Decyzje podmiotów gospodarczych
3.1. Decyzje podmiotów prywatnych
3.1.1. Wprowadzenie
3.1.2. Dostosowanie do ceny równowagi dynamika rynkowa
3.2. Maksymalizacja zysku
3.2.1. Utarg w zależności od siły rynkowej przedsiębiorstwa
3.2.2. Koszty krótkookresowe
3.2.3. Maksymalizacja zysku przedsiębiorstwa wolnokonkurencyjnego
3.2.4. Funkcja podaży przedsiębiorstwa wolnokonkurencyjnego
3.2.5. Maksymalizacja zysku przedsiębiorstwa wolnokonkurencyjnego wytwarzającego kilka produktów
3.2.6. Równowaga długookresowa gałęzi (przestrzeń inwestycyjna)
3.2.7. Oligopol
3.2.8. Popyt na czynniki produkcji
3.2.9. Ryzyko w procesie podejmowania decyzji
3.2.10. Ocena projektów inwestycyjnych
3.3. Decyzje publiczne
3.3.1. Maksymalizacja przychodów budżetowych z podatku pośredniego
3.3.2. Projektowanie ścieżki dezinflacyjnej
3.3.3. Polityka fiskalna i monetarna w krótkim okresie
3.3.4. Czas jako element procesu decyzyjnego
3.3.5. Łagodzenie wahań koniunkturalnych
3.3.6. Działalność regulacyjna rządu
3.4. Zadania
3.5. Odpowiedzi do zadań

Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe”, kupili także:
<b>Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy</b>, <font color="navy">Tomasz Sędzimir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy, Tomasz Sędzimir, Wydawnictwo Onepress

Operacja Przystań Charona Wydanie II, Jack DuBrul, Wydawnictwo Amber
<b>Astronomia ogólna</b>, <font color="navy">Hannu Karttunen , Pekka Kröger , Heikki Oja , Markku Poutanen , Karl J</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Astronomia ogólna, Hannu Karttunen , Pekka Kröger , Heikki Oja , Markku Poutanen , Karl J, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy</b>, <font color="navy">Paweł Cengiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy, Paweł Cengiel, Wydawnictwo Helion

Wielka księga wynalazków, Thomas J. Craughwell, Wydawnictwo Bellona

Chemia środowiska, Gary W. vanLoon, Stephen J. Duffy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Volkswagen Passat modele 1988-1996, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Biofizyka Wybrane zagadnienia wraz z ćwiczeniami, Zofia Jóźwiak, Grzegorz Bartosz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Toksykologia współczesna, Witold Seńczuk, Wydawnictwo PZWL

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami