Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

57.75zł
49.09zł
Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji 48.00zł
Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji

Autor: Larry Rosenberger, John Nash

ISBN: 978-83-7541-060-0

Ilość stron: 258

Data wydania: 12/2009

Książka ujawnia sekrety procesów podejmowania decyzji stosowanych przez najbardziej skuteczne przedsiębiorstwa. Zarówno członkowie gremiów decyzyjnych - w przedsiębiorstwach i rządach - jak i analitycy znajdą tu nieocenione przykłady i analizy przypadków.

W książce opisano, w jaki sposób zarządzanie podejmowanymi decyzjami w przedsiębiorstwach poprawia wyniki milionów decyzji operacyjnych, które wpływają na wyniki firm oraz na jakość ich kontaktów z klientami.

Rozdziały:
1. Od intuicji do algorytmów. Krótka historia metod analiz w celu podejmowania lepszych decyzji
2. Jak analizy sprawiają, że relacje z klientami stają się bardziej wartościowe. Doświadczenia firm Netflix, Best Buy, Tesco i Harrah's
3. Współtworzenie i zarządzanie decyzjami. Jak konsumenci i firmy współużytkują dane, by tworzyć wartości
4. Techniki liderów podejmowania decyzji. Matematyka, sposób myślenia i technologia zarządzania decyzjami
5. Nowi pracownicy wiedzy. Dobór różnych talentów potrzebnych do pomyslnego stosowania analiz
6. Demistyfikacja zarządzania decyzjami. Podstawowy zestaw różnch narzędzi i technik analitycznych
7. Przyszłość zarządzania decyzjami. Używanie zróżnicowanych decyzji do uzyskania przewagi nad konkurencją

Dodatki:
A. Metodologia zarządzania decyzjami Fair Isaac
B. Słownik

Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji”, kupili także:
<b>Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Brendan Burns, Joe Beda, Kelsey Hightower, Lachlan Evenson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III, Brendan Burns, Joe Beda, Kelsey Hightower, Lachlan Evenson, Wydawnictwo Helion

Windows Vista PL Pierwsza pomoc, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion
<b>System spalania niskotemperaturowego w silniku tłokowym</b>, <font color="navy">Jacek Hunicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
System spalania niskotemperaturowego w silniku tłokowym, Jacek Hunicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zalew Wiślany, Jerzy Balołek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zrównoleglanie i automatyczne dostosowanie algorytmów numerycznych do architektur hybrydowych z akceleratorami GPU, Krzysztof Rojek, Łukasz Szustak, Roman Wyrzykowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikroprocesory AT91SAM9 w przykładach, Robert Brzoza-Woch, Wydawnictwo BTC
<b>Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Jacek Walkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone, Jacek Walkiewicz, Wydawnictwo Onepress

Wzory i tablice matematyczne fizyczne chemiczne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Fenix

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek, Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami