Autor: Larry Rosenberger, John Nash
ISBN: 978-83-7541-060-0
Ilość stron: 258
Data wydania: 12/2009
Książka ujawnia sekrety procesów podejmowania decyzji stosowanych przez najbardziej skuteczne przedsiębiorstwa. Zarówno członkowie gremiów decyzyjnych - w przedsiębiorstwach i rządach - jak i analitycy znajdą tu nieocenione przykłady i analizy przypadków.
W książce opisano, w jaki sposób zarządzanie podejmowanymi decyzjami w przedsiębiorstwach poprawia wyniki milionów decyzji operacyjnych, które wpływają na wyniki firm oraz na jakość ich kontaktów z klientami.
Rozdziały: 1. Od intuicji do algorytmów. Krótka historia metod analiz w celu podejmowania lepszych decyzji 2. Jak analizy sprawiają, że relacje z klientami stają się bardziej wartościowe. Doświadczenia firm Netflix, Best Buy, Tesco i Harrah's 3. Współtworzenie i zarządzanie decyzjami. Jak konsumenci i firmy współużytkują dane, by tworzyć wartości 4. Techniki liderów podejmowania decyzji. Matematyka, sposób myślenia i technologia zarządzania decyzjami 5. Nowi pracownicy wiedzy. Dobór różnych talentów potrzebnych do pomyslnego stosowania analiz 6. Demistyfikacja zarządzania decyzjami. Podstawowy zestaw różnch narzędzi i technik analitycznych 7. Przyszłość zarządzania decyzjami. Używanie zróżnicowanych decyzji do uzyskania przewagi nad konkurencją
Dodatki: A. Metodologia zarządzania decyzjami Fair Isaac B. Słownik
Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji --- Pozycja niedostępna.---
|