Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

Niedokończona rewolucja Einsteina W poszukiwaniu tego, co leży poza granicami teorii kwantowej

45.00zł
33.75zł
Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji 48.00zł
Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji

Autor: Larry Rosenberger, John Nash

ISBN: 978-83-7541-060-0

Ilość stron: 258

Data wydania: 12/2009

Książka ujawnia sekrety procesów podejmowania decyzji stosowanych przez najbardziej skuteczne przedsiębiorstwa. Zarówno członkowie gremiów decyzyjnych - w przedsiębiorstwach i rządach - jak i analitycy znajdą tu nieocenione przykłady i analizy przypadków.

W książce opisano, w jaki sposób zarządzanie podejmowanymi decyzjami w przedsiębiorstwach poprawia wyniki milionów decyzji operacyjnych, które wpływają na wyniki firm oraz na jakość ich kontaktów z klientami.

Rozdziały:
1. Od intuicji do algorytmów. Krótka historia metod analiz w celu podejmowania lepszych decyzji
2. Jak analizy sprawiają, że relacje z klientami stają się bardziej wartościowe. Doświadczenia firm Netflix, Best Buy, Tesco i Harrah's
3. Współtworzenie i zarządzanie decyzjami. Jak konsumenci i firmy współużytkują dane, by tworzyć wartości
4. Techniki liderów podejmowania decyzji. Matematyka, sposób myślenia i technologia zarządzania decyzjami
5. Nowi pracownicy wiedzy. Dobór różnych talentów potrzebnych do pomyslnego stosowania analiz
6. Demistyfikacja zarządzania decyzjami. Podstawowy zestaw różnch narzędzi i technik analitycznych
7. Przyszłość zarządzania decyzjami. Używanie zróżnicowanych decyzji do uzyskania przewagi nad konkurencją

Dodatki:
A. Metodologia zarządzania decyzjami Fair Isaac
B. Słownik

Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji”, kupili także:

Google+ dla biznesu Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami!, Chris Brogan, Wydawnictwo Helion
<b>Prawo dla biznesu. E-commerce</b>, <font color="navy">Piotr Kantorowski, Paweł Głąb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo dla biznesu. E-commerce, Piotr Kantorowski, Paweł Głąb, Wydawnictwo Onepress

Tajemnicze miejsca świata Od Atlantydy do Loch Ness, Roberto Giacobo, Wydawnictwo Arkady

Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo Helion

iOS 5 Podręcznik programisty, Erica Sadun, Wydawnictwo Helion

Angielsko-polski słownik matematyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Algorytm sukcesu Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju, Les McKeown, Wydawnictwo Onepress

Free Lunch Ekonomia dobrze przyrządzona, David Smith, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie ludźmi Poradnik bez kantów Wydanie II, Gary R. McClain, Deborah S. Romaine, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami